Fiat Punto 1.2 (2000)

Fiat Punto 1.2 (2000)

UitvoeringPunto 1.2
Bouwjaar2000
Jaar van aanschaf2003

De auto die wij eind 2003 aangeschaft hadden is een goede koop geweest. De auto is in goede staat en heeft ons nog nooit in de steek gelaten. (niet te hard roepen natuurlijk) De auto heeft geen last van roest en alles loopt nog vlekkenloos.
De 1.2 heeft alleen standaard onderhoud gehad en met een beetje aandacht van ons blijft alles in goede staat.
Wij zijn zeer tevreden over deze auto en gaan binnenkort waarschijnlijk een overstap maken naar een andere auto binnen het Fiat programma. Een Stilo wordt dan de keus.
Al met al een goed product.

Onze auto is voorzien van cruise-control, hulpveren en navigatie.
Nog even een opmerking over het comfort: Deze auto is zeer geschikt voor lange mensen zoals mijzelf.(1.97m) Ook is de auto erg stil met de originele banden.

Zoals gezegd weinig problemen tot op heden behalve het onderhoud zoals hieronder vermeld:

2004 uitlaatsteun gerepareerd en tanken
2004 grote beurt en APK