AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Citroën Xsara Break 1.6i Ligne Séduction (1999)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Xsara Break 1.6i Ligne Séduction |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1999 |
Jaar van aanschaf | 2001 |
KM-stand bij aanschaf | 30.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Ik vind zelf dat deze auto heel erg onderschat word. Het is een hele ruime auto die goed stevig aanvoeld. Geen rammeltjes en rijdt heel voordelig.
Op de Autoweg 1 op 16 bij 120-130 en in de stad 1 op 13. De auto is redelijk pittig. Het enige nadeel van deze auto is het metaalkleurige dashboard. Als de zon op een bepaalde manier op de voorruit staat dan krijg je een reflektie van het dashboard in de voorruit. Verder niks ander als lof.
PROBLEMEN
Niets
9,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Autotest
Citroen Xsara Break 1.4i Ligne Prestige (1999)
Autotest
Test: Toyota bZ4X (2025) - Rijden met bijgepunte EV die klaar is voor 2026
Achtergrond
Te snelle elektrificatie grootste boosdoener problemen EV's en PHEV's, maar ook ADAS speelt rol
Autotest
Stef kan niet zonder Volvo: zes fraaie klassiekers en voor dagelijks gebruik een XC40
Reportage
Lezersreacties (0)
Reageren