BMW iX3 High Executive (2021) #3

autoreview

BMW iX3 High Executive (2021)
BMW iX3 High Executive (2021)BMW iX3 High Executive (2021)BMW iX3 High Executive (2021)BMW iX3 High Executive (2021)BMW iX3 High Executive (2021)BMW iX3 High Executive (2021)BMW iX3 High Executive (2021)BMW iX3 High Executive (2021)BMW iX3 High Executive (2021)

Signalement

UitvoeringiX3 High Executive
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2021
Jaar van aanschaf2025
KM-stand bij aanschaf105.000 km
KM-stand laatst105.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

1ste elektrische auto

  • 105.000 km

Vanwege overschot in Elektriciteit vanwege vernieuwing en uitbreiding zonnepanelen, omdat ik had besloten om helemaal van het gas af te gaan. Heb ik het volgende aangeschaft: Warmtepomp/Airco's en Accu's voor het opvangen van de stroom om hiermee te handelen besloten om hiervoor een elektrische auto te gaan kopen.
Tevens is mijn hele meterkast hiervoor aangepast en is er later een bijpassende Laadpaal.

Begin mei, na uitvoerige zoektocht(lezen reviews, bezoeken showrooms) en testritten van diverse occasions, gekozen voor de BMW IX3 vanwege de zithoogte, betrouwbaarheid van merk en had ook meteen een goed gevoel in de auto over de bediening van de knoppen en rijgevoel etc.
Testritten gemaakt in de Hyundai Kona, Auto E-tron 50 + 55, Toyota BZ4X en de BMW IX3.

Na 8000 km gereden te hebben ben ik nog zeer tevreden over de auto, gemiddeld heb ik 16,5 KW verbruik per 100 KM. Laad altijd met 11 KW aan huis tot meestal 80%, waarmee ik ongeveer 300 KM kan rijden. Het Snel laden in voor mij niet belangrijk.
Vorige maand zelf de ruitenwissers aan de voorkant vervangen.

Grote voordelen van deze auto zijn:

- Veel ruimte in de auto
- Klimatiseren van te voren kunnen aanzetten
- Cruise control bediening
- Fijne koplampen in het donker(Veel licht)
- Fijne zithouding en comfort
- Snelheid, bijvoorbeeld snel kunnen inhalen
- Lage onderhoudskosten (1ste onderhoudsbeurt na aanschaf 03/2027)
- Super achteruitrijcamera
- Fijne wegligging
- Driving Assistant Plus
- Niet meer hoeven te gaan tanken naar benzinepomp, kan gewoon aan huis "tanken"
- Goede geluidsinstallatie

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.