BMW 320Ci Executive (2000) #2

BMW 320Ci Executive (2000) #2
BMW 320Ci Executive (2000) #2BMW 320Ci Executive (2000) #2BMW 320Ci Executive (2000) #2BMW 320Ci Executive (2000) #2BMW 320Ci Executive (2000) #2BMW 320Ci Executive (2000) #2BMW 320Ci Executive (2000) #2

Uitvoering320Ci Executive
Bouwjaar2000
Jaar van aanschaf2010

Bmw 320CI

Auto had schade, was me reeds bekend.

bij het arriveren bleek de beste man een bmw handelaar te zijn.

omdat ik van mening ben dat je aan de verkoper en de huidige staat van de auto kunt zien of je opgelicht wordt of niet heb ik de auto eens goed bekeken en verder niet moeilijk gedaan en deze op de aanhanger meegenomen.

inmiddels een jaar later heb ik geen centje spijt van de aankoop, blijft een hele mooie auto aangezien hij geheel M is uitgevoerd en heerlijk rijd.

ik ben inmiddels aan het kijken voor een andere auto omdat deze nu geheel van de schade hersteld is en ik weer een andere uitdaging wil.

mocht iemand interesse hebben dan hoor ik dat graag

PRIVATE LEASE BMW 3-serie