
Tesla Model 3 Long Range RWD (2025)
Een keer komt het moment, je keuzelijst bevat alleen nog EV's. Daar ontkom je bij menig werkgever...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

| Aangemeld sinds | 8 augustus 2008 |
|---|---|
| Op forum sinds | 27 augustus 2008 |
| Aantal reacties op forum | 78 |
| Aantal reacties op artikelen | 1.196 |
Een keer komt het moment, je keuzelijst bevat alleen nog EV's. Daar ontkom je bij menig werkgever...
Voorgenomen om voortaan van iedere auto een review bij te gaan houden. Zo in dit geval van...
"Rosy", dat was de naam die de kinderen van de vorige eigenaar aan de auto gaven. En die naam...
Bij iedere auto steeds voorgenomen zo'n rubriek eens te benutten, maar dat kwam er nooit van....
2020 -
2001 -
2025 - 2025
Dat heb je als je de boot miste en nu inferieur spul levert.(26 juni 2026)
Nooit geweest ook.(25 juni 2026)
Een Youngtimer is gewoon niks. Gewoon oudere auto zonder enige waarde en in gebruik als goedkoop gereedschap,...(23 juni 2026)
Zou toch altijd een betrouwbare en goed gemotoriseerde Mazda MX-5 kiezen.(21 juni 2026)
Daar hoef je ook niet lang over na te denken. Een VAG of een moderne EV.(21 juni 2026)
En byebye polo.(20 juni 2026)
Dat is inderdaad heel raar, dat zou al vroeger moeten. Waarschijnlijk hebben de eerste eigenaren de...(20 juni 2026)
Hoe zit het met de Cosmos dan met rijbeleving, onderhoudskosten en afschrijving?(18 juni 2026)
Bye bye Polo.(18 juni 2026)
Precies...(15 juni 2026)
Heb heel wat Kadett-tjes gezien, ook de zelfzame Aero van de Kadett C. Maar deze, nooit. Dacht aan een...(19 juni 2026)
Raar ding. (14 december 2025)
Die Galant van 1980, wat een fantastische lijn. Ik woonde in die tijd als kleine jongen naast een Mitsubishi...(16 juli 2025)
Weer allemaal mooie spots!Wel aparte hoofdsteunen van die DS.En 4 deuren....???(3 juli 2025)
Die Golf, ergens tussen 1093 cc en 1457. Dacht dat die 1.5 meestal de automaat was. Verder wel een toen...(16 maart 2022)
LAWYER by CitroenAZU, on Flickr Begerenswaardige nummerplaat... mocht ze echt zijn. Te bizar voor woorden...(15 maart 2022)
Nooit een Fiat 126 gezien met dat (ooit nieuwe) Fiat logo.(11 september 2021)
Kan niet inzoomen, maar die XJC lijkt wel een omgebouwde cabrio.(21 maart 2021)
Die Rialto heeft blijkbaar in enige serie de koplampen van de Fiesta I facelift gekregen.(21 maart 2021)
Die kale koets van die gele BMW 02, zou dat dat reclame object in de tuin van de BMW dealer op Rotterdam...(4 december 2020)