Leuk én betrouwbaar. En ook nog...
Wrong answer. "Ja dááág, ik ga niet in zo'n saaie Japanner rijden!" Het dubbeltje en de eerste rang beginnen zich op te dringen. Want niet alleen moet-ie leuk en betrouwbaar zijn, de wonderauto moet liefst ook nog weinig hebben gelopen, praktisch zijn, lage vaste lasten hebben, goed rijden, wat luxe aan boord hebben, weinig verbruiken en de komende jaren probleemloos functioneren. O ja, en hij moet er natuurlijk wel een beetje lekker uitzien. En garantie zou ook wel prettig zijn. Of ik nog suggesties heb. Eh...

Michiel Willebrands
Coördinator AutoWeek Classics
Begin 2001 binnengekomen als stagiair, aan het einde van de stage ‘blijven hangen’ en een maand of vier op de eindredactie gewerkt. Daarna doorgeschoven naar de schrijvende redactie, waar ik – naast het maken van tests - samen met Damiaan Hage en later Stéphan Vermeulen verantwoordelijk was voor de invulling van het Journaal. In 2006 kreeg ik de Occasion-rubriek onder mijn hoede – naar mijn bescheiden mening de leukste pagina’s van AutoWeek! In 2012 weer teruggekeerd op de newsdesk en sinds 2016 verantwoordelijk voor AutoWeek Classics. HOBBY’S: Muziek, gitaarspelen, autosport, fotografie, reizen en natuurlijk auto’s. EERSTE AUTO: Lancia Thema 2.0 ie uit 1990 DROOM: Een roadtrip van een jaar door de VS met een Chevrolet Impala uit 1967. EIGENAARDIGHEDEN: Ongetwijfeld, het benoemen ervan laat ik aan anderen over.