AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Volkswagen Golf 1.4 16V TSI GT/Volkswagen Golf 2.0 16V FSI Turbo GTI/ Volkswagen
Stormvloed
De Golf GTi is een icoon. Jarenlang was hij de meest begeerlijke compacte Volkswagen. Maar steeds meer begint het fenomeen ingesneeuwd te raken door andere rapperiken uit eigen huis. De R32 is terug als volwaardige toevoeging aan het programma, dat het naar boven toe afrondt. Aan de andere kant wordt de GTI inmiddels ingeklemd door de GT met machtige twincharger-techniek. Door de stormvloed aan snelle Golf'en is er nu voor meerdere beurzen wat wils. Maar is doorsparen voor het hoogst haalbare wel nuttig?
Verder lezen?
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Het volledige artikel is gratis te downloaden. Het artikel
wordt aangeboden in
PDF
formaat.
Download
Had je deze auto's al gezien?

Volkswagen Golf 1.5eTSI/130PK Life DSG · Camera + Parkeersensoren · Lane assist · Stoel- & stuurverwarming · Garantie tot juli 2028 of 100.000km
- 2023
- 32.536 km
€ 28.940

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE 245PK | Panoramadak | Cruise Control | Navi |
- 2021
- 81.761 km
€ 24.995

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline
- 2010
- 181.000 km
€ 4.950
Lees ook
Volkswagen Golf GTI Edition 50: ‘Tijd op Nordschleife zou nog 2 tot 3 seconden sneller kunnen’
Nieuws
Deze Volkswagen Golf heeft al 37 jaar geen pretenties - Liefhebber Gezocht
Nieuws
Snelste Golf op Ring en 50 jaar GTI: daarom komt Volkswagen Golf GTI Edition 50 wel naar Nederland
Nieuws