Anton van der Geest vindt dat zijn Focus tot in de puntjes is onderhouden. Dat mag ook wel, als je zelf bij de dealer werkt. De voortekenen zijn goed; die ST170 ziet er nog uit om door een ringetje te halen. Dus als we Anton moeten geloven staat de best onderhouden Focus van Nederland op de bank. Dat moet goed gaan.
445

Lezersreacties (24) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.