en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Nu de grenzen van het bijtellingsvoordeel steeds verder worden ingeperkt, speelt de prijs van EV’s een steeds grotere rol. In theorie is de nieuwe instapversie van de Audi E-tron daarmee een stuk aantrekkelijker dan zijn dikkere broer, al is de vraag of zijn kleinere actieradius in de praktijk voldoet.
Merk | Audi |
---|---|
Model | e-tron 50 quattro S edition |
Carrosserie | 5-deurs, suv |
Transmissie | automaat |
Aandrijving | 4wd |
Prijs | € 78.650 |
Brandstof | elektrisch |
Motor | 2 elektromotoren |
Maximaal vermogen | 230 kW / 313 pk |
Maximaal koppel | 540 Nm |
Accu capaciteit | 71 kWh |
Lengte / breedte / hoogte | 4.901 mm / 1.935 mm / 1.616 mm |
Wielbasis | 2.928 mm |
Massa leeg | 2.370 kg |
Laadvermogen | 660 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 1.800 kg / 750 kg |
Banden | 255/50R20Prijzen |
Topsnelheid | 190 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,8 s |
Stroomverbruik (WLTP) | 21,0 kWh/100km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 0 g/km |
Actieradius (WLTP) | 336 km |