Speciaal voor China: Nissan Friend-Me Concept
Veel meer dan het neusje van de concept-car zien we nog niet, maar Nissan weet alvast te melden dat dit z'n eerste studiemodel is dat met de inbreng van Chinese ontwerpers is ontwikkeld.
De auto volgt de lijfspreuk 'Four seats, one mind connectivity', waaruit we kunnen afleiden dat de Friend-Me volgestopt wordt met hippe communicatiemiddelen. Verder meldt het Japanse merk dat er een 'unieke middenconsole' in de auto wordt geschroefd, de verzamelplaats van alle informatieschermen.
Om de Aziatische markt te bespelen, zegt Nissan een bijzondere stand gepland te hebben voor de beurs in Shanghai. Aan bakken licht en geluid zal het niet ontbreken en zelfs op het gebied van geurtjes probeert het merk de potentiële klanten over te halen. 'Nissan fragrance' wordt namelijk een nieuw luchtje van de Japanners, geïnspireerd op niets minder dan groene thee. In de aanloop van de beurs, die tussen 20 en 29 april gehouden wordt, verwachten we mondjesmaat meer informatie over deze bijzondere designstudie te ontvangen.
PRIVATE LEASE Nissan
