AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Killer-koudemiddelen
De grote klimaatleugen
Het koudemiddel R134a is gevaarlijk voor het milieu en mag zodoende niet meer worden toegepast in de airco's van nieuwe auto's. De meeste autofabrikanten maken daarom gebruik van R1234yf. Er zijn echter alternatieven die beter zijn voor het milieu – en goedkoper bovendien.
Verder lezen?
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Het volledige artikel is gratis te downloaden. Het artikel
wordt aangeboden in
PDF
formaat.
Download
Lees ook
Reportage
Zelfrijdende auto leek gecrasht maar is dankzij VW-dochter helemaal terug
Volkswagen T6.1 Ventje (2023) - Camper op de brug
Designdrive BMW 6-serie E24: waarom dit de ultieme sharknose en een designicoon is
Reportage
Deze klassieke Alfa Romeo kent bijna niemand en klinkt als een Volvo 240
Reportage