Interclassics trekt recordaantal bezoekers
11,3 procent meer publiek dan vorig jaar
De grote klassiekerbeurs trok daarmee 11,3 procent meer bezoekers dan in 2015. Directeur Erik Panis is er blij mee: "Wij proberen ieder jaar te vernieuwen en de kwaliteit van de beurs te verbeteren. Zowel de deelnemers als de bezoekers hebben hun waardering hiervoor uitgesproken en ook de cijfers tonen nu aan dat het een groot succes was. Dat geeft weer energie en inspiratie voor komend jaar."
AutoWeek Classics was media-partner van deze editie, die van donderdag tot gisteravond in het teken stond van de 100e-verjaardag van BMW. Dat was op deze site bijna niet te missen: Michiel Willebrands verzorgde een beursverslag én een AutoWeek Update vanuit Maastricht, en ondergetekende voorzag Instagram van tientallen foto's. Wie er dit jaar niet bij kon zijn moet 12 t/m 15 januari 2017 vast markeren in z'n agenda. Ook dan is er een thema: 70 jaar Ferrari!