BMW X3 M volgens AC Schnitzer

510 pk is niet genoeg

BMW X3 M AC Schnitzer
BMW X3 M AC SchnitzerBMW X3 M AC SchnitzerBMW X3 M AC SchnitzerBMW X3 M AC SchnitzerBMW X3 M AC SchnitzerBMW X3 M AC SchnitzerBMW X3 M AC SchnitzerBMW X3 M AC SchnitzerBMW X3 M AC SchnitzerBMW X3 M AC SchnitzerBMW X3 M AC SchnitzerBMW X3 M AC SchnitzerBMW X3 M AC Schnitzer

Het Duitse AC Schnitzer is van mening dat de X3 M best wat extra vermogen kan gebruiken. De tuner pompt het vermogen van de X3 M Competition stevig op en belooft ook voor de 'reguliere' X3 M een vermogenstoename.

De vorig jaar aan het portfolio van BMW toegevoegde X3 M levert in principe 480 pk en 600 Nm uit zijn 3.0 zes-in-lijn en perst in Competition-trim zelfs 510 pk en 600 Nm uit die krachtbron. De Duitse tuner AC Schnitzer is ervan overtuigd dat die vermogenswaarden niet helemaal toereikend zijn. Het bedrijf schuift een afgetrainde X3 M Competition naar voren die maar liefst 600 pk en 700 Nm levert. Daarmee is de afgetrainde variant 90 pk en 100 Nm sterker dan de X3 M Competition die BMW levert. Aan een vermogensupgrade voor de 480 pk sterke X3 M wordt nog gewerkt.

Hoe rap AC Schnitzers X3 M Competition is, houdt het bedrijf nog even onder de pet. Ga er in ieder geval maar van uit dat -ie rap is, daar het origineel in slechts 4,1 seconden naar 100 km/h schiet. AC Schnitzer presenteert verder een pakket dat uit spoilers, lipjes, splitters en een kleine achtervleugel bestaat. Op de bestellijst staat 20- én 22-inch lichtmetaal en met een set kortere veren is de X3 M 2 tot 2,5 centimeter dichter op het asfalt te plaatsen.

PRIVATE LEASE BMW

Lezersreacties (2) (gesloten)

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.