Volvo C70 2.4 T (2000)

Volvo C70

UitvoeringC70 2.4 T
Bouwjaar2000

De eerste 11.000 kilometer met mijn Volvo C70 2.4T op LPG G3 (onderbouw) zijn fantastisch bevallen. De motor pakt heel snel op, ook op gas, de wagen is heerlijk stil, zo stil dat je af en toe vergeet te schakelen en het verbruik op autogas is alleszins redelijk: 1:8. Ik heb lang gezocht naar een combinatie van een sportieve coupe en LPG G3 en heb met deze C70 een voltreffer gevonden voor mijn 40.000 kilometer per jaar. De fraaie lijn in combinatie met de schitterende kleur cognac metalic en dikke velgen zorgt ervoor dat deze wagen een echte koppendraaier is.

Bij aflevering een grote beurt, vervolgens tot nu toe volkomen probleemloze kilometers.