Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI 130pk Comfortline (2001)

autoreview

Volkswagen Passat Variant
Volkswagen Passat VariantVolkswagen Passat VariantVolkswagen Passat VariantVolkswagen Passat VariantVolkswagen Passat VariantVolkswagen Passat VariantVolkswagen Passat VariantVolkswagen Passat - interieurVolkswagen Passat - interieur

Signalement

UitvoeringPassat Variant 1.9 TDI 130pk Comfortline
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2001
Jaar van aanschaf2001
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

De wagen is door de werkgever ter beschikking gesteld; de kosten, incl bijtelling komen op een forse euro 500 per maand...

Wat het beeld zeer negatief beïnvloed van de auto is dat vanaf dag één er storingen zijn. Tot een half jaar na aflevering is een "dagboek" bijgehouden. Leverde een flinke dinerbon en een giga bos bloemen op van de betrokken garage....

De auto rijdt als de brandweer zolang hij rijdt en gemiddeld 180 kmh over de (Duitse) autobahn is beslist nog comfortabel (de bijrijdster wist van niets).

Alleen die klachten... ondertussen is het een 2001-2002-2003-passat. Nieuwe inspuiting, pomp en regeleenheid (deze laastste al 5 keer), katalysator, uitlaatgasretourregeleenheid, dashboardinstrumenten (2x), boardcomputer (4x) deurtje dashboardkastje, bediening in het voorportier van de achterklep, bediening van de achterklepslot (tijdens de vakantie!! kon de klep niet open).

Waar de auto niets aan kon doen en die Duitser ook niet was dat het stoplicht op rood stond. Van 80 naar nul in vijf meter kan alleen als er een passat in de weg staat. Achteraf gezegt hadden ze "m toen beter naar Ijmuiden kunnen brengen. Daar hebben ze Corus...

De volgende keer dus géén zondagavond auto meer... doe mij nog maar een keer zo"n Zweedse tank. rij ik er weer 5 ton mee!

PROBLEMEN

Nieuwe inspuiting, pomp en regeleenheid (deze laastste al 5 keer), katalysator, uitlaatgasretourregeleenheid, dashboardinstrumenten (2x), boardcomputer (4x) deurtje dashboardkastje, bediening in het voorportier van de achterklep, bediening van de achterklepslot
en een (merk!)garage die een aanrijdingsschade niet goed inschat en repareert, een leasemaatschappij die niet oplet.

nb: gebruikskosten wilde ik maar niet invullen; ik weet niet wat obv coulance/garantie gerepareerd is en wat betaald is. Maar jullie laten die optie niet open!
(ik had "t allang niet meer willen betalen...)

2,8
  • Betrouwbaarheid
    1
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    4
  • Kosten
    1
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens