en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Moderator
Grappig dat je het zegt. Dit was ook het eerste dat ik hoorde over deze facelift!adinsx zei:Werd het klokje voor het interieur te duur? Het lijkt nu wel een lelijk plasticplaatje met de letters Passat er op (verlicht?) en de alarmknop er in geknutseld.
Barri zei:Is me nog nooit opgevallen, maar wat heeft de Passat een gek spijltje 'in' de ruit naast de spiegel!
Barri zei:Is me nog nooit opgevallen, maar wat heeft de Passat een gek spijltje 'in' de ruit naast de spiegel!
Mach1 zei:Barri zei:Is me nog nooit opgevallen, maar wat heeft de Passat een gek spijltje 'in' de ruit naast de spiegel!
De Golf heeft dat ook! Ziet er vreemd uit inderdaad.
Bird Nerd zei:Anders gaat de zijruit niet fatsoenlijk naar beneden. Sommige merken kiezen voor een extra ruitje, anderen voor een plastic vlak
Moderator
Snap ik, maar ik heb het nog nooit eerder gezien bij een model. Beetje raar ook dat ze zo'n probleem creeëren; doe de spiegels dan lekker aan de A-stijl/raamlijn vast.929V6 zei:Barri zei:Is me nog nooit opgevallen, maar wat heeft de Passat een gek spijltje 'in' de ruit naast de spiegel!
Anders zou de ruit niet open kunnen ivm het spiegelmechanisme... dat is dus het nadeel van spiegels op pootjes.
Snap ik, maar ik heb het nog nooit eerder gezien bij een model.
D Elzinga zei:
929V6 zei:Hij is in het groen leverbaar!![]()
In functies en looks is het een hele verbetering. De AID in de pré facelift is op zich redelijk beperkter in functies en je het zwart is niet mooi zwart. Ik vind de nieuwe generatie die naar de facelift komt een hele verbetering, ondanks dat hij kleiner is. In het donker veel rustiger in het zicht omdat zwarte gedeeltes ook echt uit lijken te zijn. Vorige generatie had je enkel wat vaste keuzes qua info in de binnenringen van de toerenteller en snelheidsmeter, bij de huidige kan je het zelf kiezen en 3 voorkeursinstellingen kiezen. Zo heb ik het verbruik sinds start of actieradius in de toerenteller en de ACC info in de snelheidsmeter, 3e voorkeur niet ingegeven.Rembrandt zei:- Active Info Display ziet er een stuk kleiner en minder indrukwekkend uit
adinsx zei:Werd het klokje voor het interieur te duur? Het lijkt nu wel een lelijk plasticplaatje met de letters Passat er op (verlicht?) en de alarmknop er in geknutseld.
Verder vooral een facelift ala VW. Lampen rondom bijpunten, interieur wat nieuwe dingen. Kleurtjes net wat anders en klaar.![]()
Barri zei:Dat groen moeten ze inderdaad ook gewoon leveren op niet-Alltrack versies. Heel mooi! Ik kan me zo snel weinig modellen bedenken waar zo'n groen-tint op leverbaar is (buiten het A- en B-segment). Alleen de Skoda Karoq komt in me op.
929V6 zei:Barri zei:Is me nog nooit opgevallen, maar wat heeft de Passat een gek spijltje 'in' de ruit naast de spiegel!
Anders zou de ruit niet open kunnen ivm het spiegelmechanisme... dat is dus het nadeel van spiegels op pootjes.
De achterste rand van het achterportier loopt doorgaans schuin naar voren zodat het volledige raam niet volledig in het portier kan zakken. Dus dan is het spijltje logisch. De voorste rand van het voorportier loopt vrijwel altijd recht naar beneden, dus daar kan dat probleem niet spelen.Bird Nerd zei:Sorry had 929V6 reactie niet gezienHeeft overigens niet perse met spiegelmechanisme te maken. Je ziet bij veel auto's (ook bij de Passat) toch ook een extra raamstijl in de achterportieren? Anders past de ruit niet als ie naar beneden gaat.
Daar moet je toch niet lang over nadenken...€€€danielauto zei:Die letters ipv dat klokje; nog steeds nieuwsgierig waarom ze dat zo gedaan hebben.