Volkswagen Golf 1.9 TDI 150pk Highline (2001)

Volkswagen Golf
Volkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen Golf - interieurVolkswagen Golf - interieur

UitvoeringGolf 1.9 TDI 150pk Highline
Bouwjaar2001
Jaar van aanschaf2002

Na 4 maanden rijden in een Golf diesel met 110 PK heb ik in 2002 deze Golf met 150 PK gekocht, ik heb redelijk lang moeten zoeken, maar uiteindelijk deze met 8000 km op de teller bij een Volkswagen dealer gekocht, met 2 jr garantie, goedkoop was het echter niet, daarvoor is het een te gewilde auto.Ik heb geen moment getwijfeld over deze Golf, zelfs nu met 145.000 km op de teller kan ik alleen maar concluderen dat het een geweldige auto is. Snel of langzaam, het maakt niet uit, hij voelt altijd geweldig aan, en snel is hij zeker, echt een heerlijke ervaring.De auto start altijd, loopt een op 18,5(rustig) tot 1 op 14 (hard!) Het is een zalige auto en ik ga met spijt afscheid nemen, hij wordt te klein met 3 wat grotere kinderen, jammer jammer jammer, ik heb er echt machtig veel plezier aan beleefd.

Problemen heb ik met deze Golf twee keer gehad nl 1x kapotte airco op het meest vervelende moment(in Zuid-Frankrijk, met hittegolf, bij 40 graden celcius en 3 kinderen achterin, garantie dat wel). Het andere probleem was een zgn luchtvochtigheidsmeter? Die ging kapot en viel toen niet meer onder de garantie, kostte 170 euro, en dat zijn dan mijn enige kosten (buiten de reguliere onderhoudskosten)op 140.000 km, ik vind dat erg weing geld, het is mijns insziens dan ook een kwalitatief zeer hoogstaande auto, maar niet echt goedkoop.

PRIVATE LEASE Volkswagen Golf