Subaru Outback 2.5i Comfort (2015)
autoreview

Signalement
Uitvoering | Outback 2.5i Comfort |
---|---|
Versnellingen | 1, Sequentiële Automaat |
Bouwjaar | 2015 |
Jaar van aanschaf | 2015 |
KM-stand bij aanschaf | 150 km |
KM-stand laatst | 45.000 km |
eerte indruk Subaru Outback 2.5i Comfort (2015)
- 1.800 km
)
Subaru Outback 2015 aangeschaft, met 150 km op de teller. Dus we begonnen met een leuke korting het aankoop gesprek.
Dit is onze 3e Outback. Wat ons opvalt bij deze van 2015. vering veel beter en veel stiller tijdens de rit.
Ook binnen veel meer ruimte , achterbank kwa beenruimte is heel veel, door hoge stoelen, ook veel plaats voor je voeten.
Automaat schakelt goed en rustig.
Onder de Outback gelijk weer een verhogingset laten monteren.
http://www.spaccer.com/nl_NL/?countrySuggestRedirect=-2-nl
Ik had liever weer allu vulringen boven de veerschotel gehad, maar die zijn er niet, voor dit model auto, vandaar de vullingen tussen de veerschotel en veren.
Wielkast beschermers laten monteren ivm hijsbanden beschadiging voorkomen.
Voor en achter dik 3 cm. verhoogd, lijkt stoer. En nu kunnen we vanaf het schip, bijna overal naar de openbare weg rijden.
Eysight :
werkt goed, maar ik moet wel wennen en mijn rijstijl aanpassen op de snelweg. Ik rijd meestal 5-8 km/h boven de maximum snelheid. Dus best wel veel inhalen.
Ga je dan telkens keurig naar de rechter baan, moet je opletten, dat je weer op tijd, achter je voorganger naar links gaat, . Dus zo gauw je het piepje hoort, -- auto in beeld - moet je naar linker baan, anders gaat het gas er af, je bent voor je gevoel nog ver van je voorganger. Is het druk op de snelweg en stad, is het automatisch remmen en gas geven een genot.Gebeuren er onverwachtse dingen voor jou, op de weg, grijpt de sub. tijdig in.
Want zelfs in de stad met stoplichten, volgt de Sub de voorganger. Wanneer je aan het systeem gewend bent, hoef je alleen af en toe knop – set- of even het gas aan te tikken. Rechtervoet kan meestal op de mat blijven.
Je rijstijl wordt positief beïnvloed, “even “ ergens tussendoor en snel van rijbaan veranderen gaat niet vloeiend . Want de sub, trapt gewoon op de rem, wanneer je kort achter je voorganger komt.
Verbruik: we zijn ongeveer 1 liter zuiniger per 100 km. Dan onze vorige Outback.
Display goed bedienbaar, radio was even wennen betreft voorkeuze zenders instellen want je hebt 2 lijsten. Voorkeur en lijst in je ontvangst bereik.
Linker stoel is E bedienbaar en goed in te stellen. Rechter stoel is nu ook in hoogte verstelbaar, wat ik zeer positief vind. In onze oude sub, zat je rechts wel heel laag.
Min puntjes:
Piepjes voor Lane assistent op 80 km.h wegen kun je beter uit zetten.
Ruitenwisser max. intervaltijd veel te kort.
Met tegenwoordig de bloembakken op straat, zodat je moet zigzaggen, ( wie bedenkt dat) gaat de sub gewoon in de remmen. Ligt niet aan de Sub maar aan de bloembakken, ha ha
Heerlijke auto met veel veiligheid.
alle lampjes gaan niet uit
- 45.000 km
Van de zomer 2018 is er een storing opgereden bij de airco knoppenbalk? Bij het afsluiten van de auto, gaat normaal alle verlichting uit. De rode ringverlichting bij de sleutel en de rode verlichting bij de temp. knoppen bleven branden, ook als de auto dagen stil stond. Storing niet kunnen vinden bij de dealer en is na de zomer vanzelf verholpen. Dus als het iets te maken heeft, met de warme zomer??
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.