Skoda Karoq 1.5 TSI ACT Greentech Style Business (2019)

autoreview

Skoda Karoq
Skoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda KaroqSkoda Karoq

Signalement

UitvoeringKaroq 1.5 TSI ACT Greentech Style Business
Versnellingen7, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2019
Jaar van aanschaf2020
KM-stand laatst27.242 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

multi functionele wagen

  • 27.242 km

We zochten een auto die groot genoeg was voor de baby en de buggy en alle toebehoren errond. Een wagen die je kon aanpassen, door de kofferruimte te vergroten of te verkleinen. De achterste zetels zijn verschuifbaar, ook wegneembaar. De voorste passagierszetel is uitgerust met isofix. Hij is ook neerklapbaar wat het makkelijker maakt om langere voorwerpen te vervoeren. Dus gebruiksgemak zeker een pluspunt.

Er zijn 2 sleutels met geheugen functie voor de stoelen en spiegels, maar dit werkt vaak niet. Ofwel staat de stoel niet correct ofwel de spiegels niet. Gelukkig staat er op de bestuurdersstoel zelf ook 3 geheugen knoppen en die werken dan weer wel. Het eerste anderhalf jaar kreeg ik ook steeds de melding om de software te updaten. Nu is dat minder.

Met een verbruik van 6,5 liter/100 km valt dit wel mee aangezien het louter een benzine wagen is met een 1.5 motor en 150PK. Als hij volgeladen is, voor een weekje kust bijv. dan merk je wel dat het vermogen nipt is en hij niet snel versneld, er zit een vertraging op. Als we naar de kust rijden geeft deze een rit verbruik aan van +/-5,3 liter/100 km.

Ik heb nog maar 1 keer de pechverhelping moeten bellen, toen was de batterij plat na een week stilstand in de corona periode. Volgens de garage was dit te wijten aan het feit dat mijn dashcam een week had ingestoken zonder te rijden. Altijd uittrekken bij langere periodes van stilstand was dan ook de raad. Sindsdien niet meer voorgehad.

Al bij al rijd hij wel goed en stil van binnen. In het gewone verkeer doet hij wat hij moet doen.

Voorste banden versleten op net geen 35.000km. Dat vind ik vrij snel, maar is volgens de bandencentrale normaal. Mijn Toyota van 2013 (weliswaar met zomerbanden / winterbanden set) zijn nog steeds de eerste banden sets, met 83.000km op de teller.

7,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Skoda Karoq

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.