Skoda Fabia 1.9 TDI Comfort (2000)

Skoda Fabia
Skoda FabiaSkoda FabiaSkoda FabiaSkoda Fabia - interieurSkoda Fabia - interieur

UitvoeringFabia 1.9 TDI Comfort
Bouwjaar2000
Jaar van aanschaf2000

Veel mensen verklaarde ons voor gek dat wij in aug 2000 zoveel geld voor een SKODA Fabia hadden betaald. Maar een Volswagen Golf met dezelfde type motor was veel duurder. Laag branstof verbruik, gemiddeld op vakantie 5ltr/100km incl autosnelweg en binnen door. Bij woonwerkverkeer 6ltr/100km . Groot koppel waardoor een prettig rijcomfort.
Goede wegligging ook bij hogere snelheden(autobahn).
Nadeel bekleding van dit bouwjaar erg vuil gevoelig. Dashboard: hier komen snel krassen in. Onderhoud doe ik zelf, wat ik niet kan hier ga ik mee naar de dealer.
Accessoires: trekhaak-airco-cruise control.
Volgens fabrieksgegevens en dealer kan er max 45 ltr brandstof in, maar heb er al makkelijk 50 ltr in gekregen.
Geen dag spijt gehad dat wij zijn gaan rijden met de Skoda Fabia TDI. Op lange ritten geen problemen met het zitten, ben zelf 1.90 lang.

Een klein roestplekje aan de achterspoiler Dit is door de dealer goed afgehandeld,en na 4,5 jaar is hier nog steeds niets van te zien. Temperatuursensor vervangen - raammechanisme linker voordeur vervangen, draaihoek sensor op stuurhuis vervangen Dank zij de vele verkeersdrempels heb ik 2 stabilisator stangetjes moeten vervangen. Ruitensproeierleiding naar achterruitwisser lekage (moet nog hersteld worden).

PRIVATE LEASE Skoda Fabia