Saab 9-3 SE 2.0 Turbo (2001)
autoreview
Signalement
Uitvoering | 9-3 SE 2.0 Turbo |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2001 |
Jaar van aanschaf | 2004 |
KM-stand bij aanschaf | 113.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
+ Je vindt het ontwerp leuk of niet. Ik vind het ontwerp TOP.
+ Men denkt dat je een hele dure/sjieke auto rijdt! (maar 2e hands valt dat echt wel mee!! (althans aanschaf))
+ Veel bagageruimte, V50 of Audi A4-avant kun je beter overslaan.
+ Snel thuis.
+ Afschrijving laag omdat ik de nieuwe 93-SS niet meer karakteristiek vind (althans de achterkant, de voorkant is zeer stoer) en dus geen nieuwe auto hoef en dus lang met deze blijf rond rijden.
+ je komt heeel intelligent over bij je klanten. (en schoonfamilie)
- slurp slurp, 1:10 of 10:100 is gemiddeld afgelopen jaar
- Betrouwbaarheid is minder dan mij vorige auto (VW-Golf Diesel)
- Je moet benzine rijden, de diesel is een tracker (wel snel overigens)
- je klanten vinden dat je een dure auto rijdt, en dus je uurtarief te hoog is. (terwijl dit dus erg meevalt)
- Er rijden er iets teveel rond
PROBLEMEN
betrouwbaarheid...
Word maar wel lid van de ANWB (of Routemobiel oid)
Rare trilling en bijna afslaan, bleek dat één cilinder geen zin meer had. Iets met software of electrisch circuit. ff resetten, softwareupdate en alles doet het weer. Lijkt wel windows. Dealer (ASM-U) kon het me achteraf niet helemaal uitleggen. Wel hoge rekening ontvangen.
Als ik dat midden in de bossen van Zweden maar niet meemaak.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lezersreacties (0)
Reageren