Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • Mercedes-Benz
  • E-klasse Combi

Mercedes-Benz E 220 CDI Classic Combi (1999)

autoreview

15
Mercedes-Benz E 220 CDI Classic Combi (1999)
Anoniem
  • Gebruikersreview
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

UitvoeringE 220 CDI Classic Combi
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar1999
Jaar van aanschaf2008
KM-stand bij aanschaf338.000 km
KM-stand laatst420.000 km
Lezerswaardering: 0%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Oude auto, nieuwe ervaring

  • 341.000 km
  • 17 januari 2009

Omdat ik in myreviews niet zoveel ervaringen lees met 220 CDI's met een superhoog kilometeraantal, begin ik er zelf maar aan.

Half december heb ik de sprong gewaagd naar een droom die ik al sinds lang koester: een Mercedes. Na lang zoeken, wikken en afwegen van zaken als vermogen, benodigde ruimte, budget en milieutechnisceh aspecten kwam ik uit bij een Mercedes E-klasse 220 CDI. Een tweedehandse, dat wel.

Kort voor de kerstvakantie 2008 viel mijn oog op een prima uitziend exemplaar van bijna 10 jaar oud en bijna 3,5 ton op de teller. De eigenaar had zijn papierwerk goed voor elkaar en de auto prima vertroeteld. Hoewel ik geen groot technicus ben, zag ik dat de auto goed verzorgd was, geen rookpluimen afgaf, watervrije olie had en een niet borrelend expansievatje voor de koelvloeistof. Ook de onderkant zag er goed uit. Geen roest of rot, bijtijds vervangen manchetjes etc. etc.

Ook de bekende risicopunten op de carrosserie voor roest waren nog roestvrij. Hier en daar wel een klein pikkeltje, maar dit was echt de beste die ik op mijn zoektocht ben tegengekomen. Ben wel van plan het goed in de gaten te houden, temeer omdat de auto dag en nacht buiten staat.

Een dikke maand en 3000 kilometer verder, kan ik nog steeds zeggen dat ik niet voor vervelende verrassingen ben komen te staan. Wel heb ik de accu vervangen, 12 graden vorst was echt te veel voor deze batterij. Ook na het in balans brengen van de zuurgraad en een nacht opladen, leverde hij onvoldoende vermogen om de motor vlot te trekken. Dus een nieuwe. Maar goed, de vorige had er al heel wat jaartjes ingezeten.

Verder: wat een heerlijke auto is dit. Lekker kruisen op de snelweg. We kunnen elkaar weer verstaan onderweg. Comfort is fantastisch, zeker in vergelijking met mijn vorige auto. En de vorige eigenaar heeft hem ook van binnen prima onderhouden. Niet te geloven dat deze auto al 3,5 keer de klok rond is. Ook onder de motorkap ziet alles er netjes uit.

Deze W210 is nog niet volgepompt met allerlei electronica en dat stelt me wel gerust. Wat je niet hebt, kan ook niet kapotgaan. Verder kan ik nog geen olieverbruik constateren en ook het koelwater blijft netjes boven het indicatienokje staan, zonder dat het verkleurt. Het temperatuurmetertje geeft 80 graden aan nadat hij is opgewarmd.

Qua verbruik loopt de auto ook nog in de pas met wat ik op diverse fora lees. En dat vind ik heel zuinig voor een diesel van 1550 kilogram. De prestaties zijn voor mij goed genoeg. Ik ben een rustige rijder, maar de auto heeft voldoende reserves om vlotjes op te trekken als het nodig is.

Samengevat: als dit Mercedes is, snap ik niet dat ik er niet veel eerder aan ben begonnen! Ik hoop er nog veel fijne kilometers mee te maken en houd de lezers op de hoogte van het wel en het wee (dat zich vast nog zal aandienen) van deze auto.

Mechaniek achterraam kapot

  • 343.000 km
  • 7 februari 2009

Achterraam weigert dienst, ben niet de enige na de winter zie ik in myreviews. Het motortje doet het zo te horen nog wel. Deurbekleding verwijderd. Bowdenkabel in de knoop doordat kunsstof bevestiging van kabel aan motor het begeven heeft. Raam provisorisch dichtgemaakt met eindje hout. Nu op jacht naar een nieuw mechaniekje. Iemand een idee wat dit onderdeel moet kosten?

Ik zelf inmiddels: voor € 25 en 9,95 verzendkosten via Ebay bij WS autoteile geregeld en zojuist in een uurtje ingebouwd. Raam werkt weer prima.

Verder: olieverbruik nog 0, KVS verbruik nog 0, diesel nog steeds 1 op 16 en lekker rijden !

Eerste beurt

  • 349.000 km
  • 28 april 2009

Mercedes naar Wensink Zwolle gebracht voor eerste beurt en APK. Onder werktijd een telefoontje: totale kosten beurt zullen zo'n € 1100 zijn want drie veren aan vervanging toe, idem poreuze remleiding en nog wat dingetjes waarmee ik de lezer van deze review niet zal vermoeien.
Verder Assyst B en gratis olie als welkomstcadeautje. Voeg daarbij de prachtige Parker pen, een gewassen en gezogen auto en drie dagen later een rekening die zo'n 150 euro meevalt en mijn conclusie is dat het verwachtingenmanagement bij Wensink prima is ingeregeld.
Klein detail : op de checklist in de auto stond aanpassen interval assyst als gecheckt aangemerkt. Was echter niet gebeurd, zelf maar weer even op 20.000 gezet.
De auto zelf loopt nog steeds als een zonnetje: geen olieverbruik, geen kvs gebruik en brandstof nog steeds 1 op 16 bij kruissnelheid 130. We tuffen vrolijk verder!

Tweede beurt

  • 375.000 km
  • 8 maart 2010

Tweede beurt. Dat klinkt als wel heel weinig voor een auto die al bijna 4 keer de klok rond is. Ook voor deze beurt reisde ik af naar Wensink in Zwolle. Het kost daar een paar centen, maar dan heb je ook wat.

Tot aan deze servicebeurt heeft de Mercedes nagenoeg probleemloos gedaan wat hij moest doen: comfortabel kilometers maken. Nagenoeg probleemloos, want met het starten werd het de laatste tijd minder. Na het warmgloeien sloeg de motor meteen goed aan om na 1 seconde weer uit te vallen. De startmotor mee laten draaien hielp ook niet. Wel sloeg de motot aan na ongeveer 20 seconden starten. Vooral wanneer de auto met de neus omhoog op onze oprit stond, of wanneer de tank half-of-meer leeg was, trad het probleem op. Mijn vermoeden dat het een probleem met de brandstofleiding was bleek te kloppen. Wensink belde me halverwege de dag dat er wat lekjes in de brandstofleiding waren, waardoor de benzineleiding lucht aanzoog en "leegliep" bij stilstand. Daardoor moest de startmotor eerst een flink poosje ronddraaien voordat er brandstof was aangezogen.

Dat bleek niet het enige probleem. Eén remleiding vertoonde scheuren, de remschijven en blokken moesten vervangen, het batterijtje in de sleutel was nagenoeg leeg, het ruitewisserblad moest vervangen, derde remlicht idem en assyst B moest worden uitgevoerd.

Dat derde remlicht begeeft het elke keer als ik een niet-Merceds-rijdende passagier de achterklep laat sluiten. Dat gaat meestal met zoveel geweld dat ik het ding ongeveer op schoot heb liggen als ie dichtknalt. Tegenwoordig stap ik maar snel uit als ik merk dat een van mijn passagiers een neiging voelt opkomen om het kofferdeksel te bedienen. Dan kan ik hem zelf beschaafd in het slot vleien. Het smooth klikken van het slot beloont me met een soort Oom-Dagobert-bij-zijn-geldkluis gevoel.
Totaalbedrag van beurt en reparaties volgens Wensink begroting ongeveer € 1450,- en voor een deel van de reparaties zou ik een tweede afspraak moeten maken.

Maar Wensink bleek Wensink toen ik de auto kwam ophalen: alle reparaties waren dezelde dag nog uitgevoerd en de auto kon meteen mee. Keurig gewassen en gezogen stond ie weer Bordeauxrood te wezen op de P plaats. Voor de trouwe lezertjes: ook de teller was dit keer op 20.000 km gezet.

Twee dagen later viel de rekening in de bus, die bleek ook nog eens € 75 lager uit te vallen dan wat op de werkplaatsbon stond. Het verwachtingenmanagement van Wensink was nog steeds prima op orde.

Opnieuw mechaniek achterraam kapot

  • 384.000 km
  • 26 juni 2010

Dit keer was het linkerachtermechaniek aan de beurt. Kosten onderdeel volgens de dealer € 90. WS Autoteile leverde het voor € 30 inclusief verzending. Voor het overige: heerlijk rijden!

Troubles in paradise

  • 387.000 km
  • 13 juli 2010

Al een paar dagen het gevoel dat er vieze lucht het interieur binnenkomt wanneer ik voor een stoplicht sta. Volhouden dat dat aan de auto ligt die voor me staat lukt niet meer: ook zonder auto voor me stinkt de boel.
Motorkap vanavond maar eens losgedraaid en de plastic kap van de motor. Viola, plasje zwarte drab op het motorblok. Dat moet een lekkende injector zijn. Morgen de garage bellen. Ik ben benieuwd wat dit geintje me gaat kosten......

(in) spuiten maar weer

  • 387.000 km
  • 16 juli 2010

Verstuiver eerste-voorste cilinder bleek te lekken. Wensink heeft het zaakje gerepareerd en schoongemaakt. 254 Euro garagekosten:losmaken, schoonmaken, vervangen.
we rijden nog steeds vrolijk verder. Geen roest, verbruik nog steeds 1:16 en olieverbruik nihil. Op naar de 4 ton.

Vakantiepret en perikelen

  • 390.000 km
  • 17 augustus 2010

4000 Vakantiekilometers gereden in de vakantie, bijna zonder problemen, behalve op de terugreis. Het waren voor mij de eerste lange ritten met de caravan er achter. De auto trekt prima, het verbruik met caravan cirkelt rond de 1:12, nauwelijks olieverbruik.
Helaas vertoont op de terugreis de dynamo perikelen, zodat we om 11 uur 's avonds in Belgie de snelweg afgaan. De opgeroepen afsleephulp (via Routemobiel) is snel ter plaatse. We brengen de nacht door in de caravan op een industrieterrein. Helaas geen stokbrood, maar wel een vlotte reparatie. Moest de monteur wel duidelijk maken dat de dynamo beter van onderen dan van boven te demonteren is. Verder geen brug maar een krik in de reparatieruimte.
Wanneer ik opnieuw de "werkplaats" binnenloop met de contactsleutel vertelt een dame me dat ik niet welkom ben in "het atelier". Wat is er te verbergen? Kwam al met al amateuristisch over en de rekening liep tegen de 800 euro voor het vervangen van een dynamopoelie!!! Achteraf zeg ik: had ik me maar laten afzetten bij de Mercedes garage in plaats van door D&S takeldienst in Eke - Belgie.
Nog steeds ben ik tevreden over de auto. Onderdelen als dyno's gaan nu eenmaal een keer kapot, maar de algehele staat van dienst van deze E bevalt me prima. Ik ga hem maar eens aanmelden voor klokje rond. Dat verdient ie wel bij 4 keer de klok rond.

Tien keer de wereld rond

  • 400.001 km
  • 28 november 2010

Moet even melden dat deze auto 10 keer de wereld is rondgereden. Vanmiddag schoot de teller van 399.999 naar 400.000.
Dit weekend ook 4 wintersloffen op Marktplaats gekocht en zelf gemonteerd. Blijken prima banden te zijn. Op de snelweg het hele snelheidsbereik uitgeprobeerd. Geen trillers.
Verdere bijzonderheden: olieverbruik nagenoeg nihil, brandstof 1:16. We tuffen lekker verder en nog redelijk goedkoop ook. Hier de rekensom na 2 jaar en 60.000 kilometer
Afschrijving: hoeft niet meer
Wegenbelasting: 3100
Onderhoud en reparaties: 3900
Brandstof: 4500
Verzekering: 500
Totaal: 13.000
Dat is 21 cent per comfortabele kilometer.

Beurt na 400.000 kilometer

  • 415.000 km
  • 24 april 2011

Met 415.000 kilometer op de teller werd het weer tijd voor een beurt. Nauwelijks problemen en een geslaagde APK keuring. Wel gaf Wensink aan dat de brandstofpomp begint te "zweten". Maar dat hoeft voorlopig nog geen probleem te zijn. Verder de zomerbanden gemonteerd en we rijden vrolijk verder in onze kilometervreter. Verbruik nog steeds 1 op 16 of beter. Nauwelijks olieverbruik en de enige pluim die deze 220 CDI veroorzaakt is de pluim die Mercedes van mij krijgt.

Koelstof en brandstof

  • 420.000 km
  • 22 mei 2011

In een tijdsbestek van drie weken de radiator en de brandstofpomp vervangen. De radiator lekte water op de beschermkap onder de motor. Wensink heeft de boel vervangen.
Minder geluk had ik met de brandstofpomp. Deze begon onderweg zwaar te lekken. Eerst dacht ik dat de diesellucht uit de auto voor mij kwam, maar aangekomen bij mijn werk wolkte de benzinedamp onder de motor vandaan op de parkeerplaats. Als de bliksem uit de auto gesprongen, voordat de boel in de fik kon vliegen. Gelukkig gebeurde dat niet.
Route Mobiel was snel ter plaatse en Stern Ede heeft er een gereviseerde pomp ingeschroefd.
We rijden weer lekker, maar een paar honderd euro armer. Toch klaag ik niet, gezien de leeftijd en de kilometers kan dit gebeuren. Verder: olieverbruik nihil, brandstofverbruik is minder geworden na vervangen pomp en het comfort is nog steeds prima. Dus waarom niet gewoon doorrijden? Op naar de half miljoen!

3,8
  • Betrouwbaarheid
    4
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    4
  • Kosten
    3
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
  • Rijd je zelf met een Mercedes-Benz E-klasse? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de Mercedes-Benz E-klasse
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

Uitgelicht aanbod

    Mercedes-Benz E-klasse 280 Classic

    Mercedes-Benz E-klasse 280 Classic

    • 1997
    • 240.000 km

    € 1.990

    Mercedes-Benz E-classe 220 D

    Mercedes-Benz E-classe 220 D

    • 1996
    • 112.798 km

    € 6.950

    Mercedes-Benz E-klasse Combi 200 Avantgarde * Airco * Youngtimer * ROESTVRIJ ! SALE! *

    Mercedes-Benz E-klasse Combi 200 Avantgarde * Airco * Youngtimer * ROESTVRIJ ! SALE! *

    • 1997
    • 232.086 km

    € 2.740

Meer Mercedes-Benz E-klasse occasions

Gerelateerde forumtopics

  • Mercedes-Benz E-klasse (W213)

    435
    • 27 oktober 2020

Lezersreacties (15)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Mercedes-Benz E-klasse specificaties
  • Mercedes-Benz E-klasse occasions
  • Mercedes-Benz E-klasse video's
Advies en informatie
  • Mercedes-Benz E-klasse tests
  • Mercedes-Benz E-klasse gebruikersreviews
  • Mercedes-Benz E-klasse index
PREMIUM
BMW 2-serie Active Tourer vs. Mercedes-Benz B-klasse - Dubbeltest

BMW 2-serie Active Tourer vs. Mercedes-Benz B-klasse - Dubbeltest

BMW en Mercedes-Benz staan al sinds mensenheugenis tegenover elkaar als Ajax en Feijenoord....

Lees meer
 

Mercedes-Benz E-klasse reviews

  • Gebruikersreview
    Mercedes-Benz E 300 Turbo Diesel Avantgarde Combi (1999)

    Mercedes-Benz E 300 Turbo Diesel Avantgarde...

    9
    • 11 december 2016
  • Gebruikersreview
    Mercedes-Benz E 220 CDI Classic Combi (1999)

    Mercedes-Benz E 220 CDI Classic Combi (1999)

    4
    • 3 november 2013
  • Gebruikersreview
    Mercedes-Benz E 300 Turbo Diesel Avantgarde Combi (1999)

    Mercedes-Benz E 300 Turbo Diesel Avantgarde...

    6
    • 17 januari 2010
  • Gebruikersreview
    Mercedes-Benz E 200 Elegance Combi (1997)

    Mercedes-Benz E 200 Elegance Combi (1997)

    • 25 december 2009
  • Gebruikersreview
    Mercedes-Benz E 220 CDI Classic Combi (1999)

    Mercedes-Benz E 220 CDI Classic Combi (1999)

    15
    • 17 januari 2009
  • Gebruikersreview
    Mercedes-Benz E 230 Elegance Combi (1997)

    Mercedes-Benz E 230 Elegance Combi (1997)

    1
    • 16 oktober 2008
  • Gebruikersreview
    Mercedes-Benz E 240 Elegance Combi (1999)

    Mercedes-Benz E 240 Elegance Combi (1999)

    5
    • 6 februari 2007
meer reviews
Mercedes C300e Estate - Afscheid duurtest

Mercedes C300e Estate - Afscheid duurtest

46

Na vier maanden C180 Limousine en drie maanden C300 e Estate weten we dat de nieuwe C-klasse...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Nieuws
    Mercedes-AMG E63 S zwaait af als Final Edition

    Mercedes-AMG E63 S zwaait af als Final...

    5
    • 31 mei 2022
  • Gebruikersreview
    Mercedes-Benz E 220 CDI Elegance Select Combi (2002)

    Mercedes-Benz E 220 CDI Elegance Select...

    5
    • 23 april 2022
  • Nieuws
    Mercedes-Benz laat nieuwe E-klasse uit op de 'Ring

    Mercedes-Benz laat nieuwe E-klasse uit...

    14
    • 12 april 2022
  • Nieuws
    Nieuwe Mercedes-Benz E-klasse rolt AMG-spieren

    Nieuwe Mercedes-Benz E-klasse rolt AMG-spieren

    11
    • 9 maart 2022
  • Nieuws
    Mercedes-Benz E-klasse krijgt nieuwe mild-hybrid-diesel

    Mercedes-Benz E-klasse krijgt nieuwe mild-hybrid-diesel

    54
    • 8 maart 2022
  • Nieuws
    Brabus 900 is krankzinnig sterke Mercedes-AMG E63 S

    Brabus 900 is krankzinnig sterke Mercedes-AMG...

    16
    • 7 maart 2022
  • Nieuws
    Mercedes-Benz E-klasse: S-klasse in maatje M

    Mercedes-Benz E-klasse: S-klasse in maatje...

    35
    • 18 januari 2022
Merk
Merk
  • Nieuws
    Mercedes-Benz Vision EQXX legt 1.202 km af op één acculading

    Mercedes-Benz Vision EQXX legt 1.202 km...

    134
    • 24 juni 2022
  • Nieuws
    Mercedes-Maybach GLS 600 krijgt bullbar van Mansory

    Mercedes-Maybach GLS 600 krijgt bullbar...

    35
    • 23 juni 2022
  • Achtergrond
    Mercedes-Benz 500 SL vs. Chevrolet Corvette - Uit de Oude Doos

    Mercedes-Benz 500 SL vs. Chevrolet Corvette...

    24
    • 22 juni 2022
  • Nieuws
    Nieuwe Mercedes-AMG GLC 63 gesnapt

    Nieuwe Mercedes-AMG GLC 63 gesnapt

    11
    • 21 juni 2022
  • PREMIUM
    BMW 2-serie Active Tourer vs. Mercedes-Benz B-klasse - Dubbeltest

    BMW 2-serie Active Tourer vs. Mercedes-Benz...

    • 21 juni 2022
  • Nieuws
    Brabus restaureert Mercedes-Benz 300 SL 'van Andy Warhol'

    Brabus restaureert Mercedes-Benz 300 SL...

    9
    • 21 juni 2022
  • Nieuws
    Facelift voor Mercedes' meest opulente SUV

    Facelift voor Mercedes' meest opulente...

    20
    • 17 juni 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden