AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Jaguar I-Pace EV400 SE (2018) #4
autoreview
29
Signalement
Uitvoering | I-Pace EV400 SE |
---|---|
Versnellingen | 8, Sequentiële Automaat |
Bouwjaar | 2018 |
Jaar van aanschaf | 2018 |
KM-stand bij aanschaf | 5.000 km |
KM-stand laatst | 5.000 km |
Navigatie
- 5.000 km
Ben met mijn Ipace vorige week naar Augsburg gereden, tot mijn verbazing zijn de Ionity laadstations (dit zijn de beste laadstations) niet in het navigatie systeem van de Ipace geïntegreerd. Deze stations worden overigens wel in de Jaguar public charging app weergegeven. Het voordeel van deze Ionity stations zijn dat ze niet alleen landelijk dekkend maar ook 350 KW sterk zijn.
De Ipace kan weliswaar geen 350 KW laden maar als er meerdere auto's aan dezelfde Ionity laadpaal staan zal deze genoeg stroom afgeven om de Ipace binnen 40 min voor 80% op te laden. Verbeterpunt!
8,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.