AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Hyundai Tucson (2025)

autoreview

Hyundai Tucson (2025)

Signalement

Versnellingen7, Automaat
Bouwjaar2025
Jaar van aanschaf2025
KM-stand laatst540 km
Lezerswaardering: 51%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

de eerste ritten

  • 540 km

de zwarte ingeruild voor n mooi oranje/rode metalic kleur met allerlei zwarte accenten ipv zilver kleurige.
Hij is knetter nieuw en heb de shine N line uitvoering genomen. Mooie velgen eronder met 20 wielen/banden.

waarom deze?
ik wilde persee een open dak , automaat , cc was uiteraard een vereiste en stoelverwarming.
Dat was mijn lijstje.
Hiermee naar de dealer en tsja, alleen al vanwege dat dak kwam ik uit in de duurdere uitvoeringen.
1 ervan had zwarte kunststof rond de wielkasten , wat ik niet zo mooi vond en de andere uitvoering had dat niet. de shine N line dus , aller erop en eraan wat je bedenken kunt bij n moderne auto van deze tijd.

mn open dat , stoelverwarming en koeling,
cc is adaptieve geworden en ook stuurverwarming zit erbij waarvan ik de luxe al van heb kunnen proeven en natuurlijk automaat. Ik heb n hybride genomen ipv diesel dat ik eerder had omdat de diesel uitvoering een stuk duurder werd en ik de auto nog maar 2 jaar intensief gebruik. Met n stekker wil ik gewoon niet , kan dat ook niet uitleggen hier.

een heel dik boek bijgeleverd verraad niet veel goeds vind ik maar t meeste is wel logisch en kan je zonder boek af met allerlei instellingen enz.
Tis starten en rijden en gaande weg leer je vanzelf.
Heb nu 450 km weg in 2 dagen en moet zeggen dat ik nu al helemaal blij ben.
Stoelen zijn lende stoelen die heerlijk om je rug krullen. De adaptieve cc is even wennen maar dat is toch ook wel n mooie uitvindeng , helaas werkt deze enkel met rijbaan assistentie en gelukkig kan je sommige piepjes makkelijk uitzetten want dat is wel n overkill hoor.

Ook rij ik in bebouwde kom electrisch dat t bezine verbruik naar beneden drukt als je niet harder rijdt dan 45-50 km.
Volgens de laatste gegevens heb ik mijn laatste ritje 1 op 21 gereden ||
Ik moet nog veel uitvogelen en ga er allemaal op terug komen.

Ook nog even vermelden dat ik blij ben de geluidsinstallatie van kriell , moet nog wel wat aanpassen maar t beloofd goeds.

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Hyundai Tucson

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (8)

Reageren
Sub-reacties inklappen
Hans 8262151
Hans 8262151
  • 1
Heerlijke auto om in te rijden. Alleen vindt de CC heel irritant. Hij remt om de korste stand al een 150m op een vrachtwagen af. Ik wil dan nog lang niet naar links.. rij nu elke keer op de limiter.
dopje
dopje
  • 2
De CC afstand is instelbaar. Op stand 1 is de afstand tot de volgende auto goed te doen.
petje
petje
  • 0
Ik ben gestopt met lezen, omdat ik er geen chocola van kon maken.

Ik sta wel open voor wat kritiek hoor
Dus geef ff aan wat er loos is ..

We zijn niet allemaal Professor in de taal hè
J 9336501
J 9336501
  • 1
ACC werkt prima zonder lane-assist hoor, LA gaat idd automatisch aan bij activeren van ACC maar kwestie van even weer uitzetten met betreffend knopje op stuur.