Hyundai Tucson 1.6 CRDi Comfort (2019)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Tucson 1.6 CRDi Comfort |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2019 |
Jaar van aanschaf | 2019 |
KM-stand laatst | 300.000 km |
de hoge zit
vrijdag de 8e feb de Tucson opgehaald. Ik ben vd i 40 afgestapt omdat ik haast met n takel uit de auto gehaald moest worden, zeker staand langs t trottoir . T was een prima auto,zeer tevreden maar de lage zit brak hem op , voor zowel mij als bij mn vrouw. Door de lage zit had ik ook naar mijn gevoel veel last van tegenliggers met hun lichten die verkeerd stonden afgesteld.
De Tucson dus. Even voor jullie , ik woon in Belgie waar deze auto ongeveer € 13000 goedkoper is. Ik heb de auto bij n handelaar gekocht en moest hem dus meenemen zoals hij daar stond. Een hogere inruil en n goedkopere aanschaf maakte t verschil met de merk dealer. Hij is vrij goed uitgerust. Stoelverwarming , panorama dak dat ook voor de helft open kan. Een prima navigatie wat heel goed werkt de cc enz en de hoge zit is FANTASTISCH. Wat mij wel opviel in wat ik als minder ervaar is de afwerking. Best veel hard plastic, de deur en de console. Dat was bij de i40 stukken beter. Ook de geluid installatie is minder en ervaar ik als redelijk dus zeker niet goed. Ik heb er nu bijna 800 km opstaan en wat ik ervaar is : heerlijk rijden , motor hoor je haast niet. Het ruimtelijke natuurlijk. Het schakelen gaat veel beter dan in de i40. Iets minder maar dat kan ook gewenning zijn , het gebruik van de cc e.d. heel anders , eigenlijk lastiger dan in de i40. Ook n veel minder grote tank inhoud waardoor ik nu vaker moet tanken. Niet erg hoor maar toch. Ik ga jullie regelmatig bij praten...het gebruik is btw tot nu tot ongeveer 1 op 17 , ik rij op diesel.
de eerste 5 weken
- 5.200 km
heb de tuc nu 5 weken in bezit.
Ervaringen :
positief , de ruimte , ik ben 191 cm lang maar zit nergens bekneld of zo. Ook de hoogte in de auto zelf is natuurlijk prima. Het rijcomfort is uitstekend , ik doe af en toe de radio uit en geniet dan gewoon ff van de rust. Natuurlijk , de banden zijn nog erg vers en dat helpt ook.
Er zijn de nodige lange ritten geweest en ik stap heerlijk uit , t stuur kan goed naar me toe getrokken worden wat het rijden relaxter maakt voor mij.
Wat ik eerder al zei , t open panorama dak zou haast een must have voor iedereen moeten worden...wat een ruimte gevoel.
Het inrijden vd motor in de eerste 2000 km was wat duurder dan daarna.
In het begin met pijn en moeite 1 op 16 , dat vond ik slikken nadat ik gelezen had om 1 op 20 zeker te kunnen halen.
Ik ben geen snelheidsduivel ( vind de boete's zonde geld) dus rij ook max de snelheid die mag.
Nu is de motor beter ingereden en haal ik idd de 1 op 20.
de afgelopen week veel wind in nederland/belgie en dat beinvloed het gemiddelde wel...1 op 17 is de max dus wat mij betreft,,,gaat de wind weer snel liggen.
In de winderige periode heb ik op zich weinig last gehad vd zijwind en dat beviel me wel.
Nog maar 2 x met open dak kunnen rijden dus daarover nog niet veel nieuws.
Het is een 1.6 diesel motor maar wat een power voor zo'n bak , zit genoeg power in om goed mee te komen. In je 6 moet je niet te langzaam gaan en dan inhalen , dat kan gevaarlijk worden ...ff terug schakelen naar de 5 en je bent er zo voorbij.
Negatief:
eigenlijk om heel eerlijk te zijn...euhhh
oke , ik vind de afwerking minder , te veel hard plastic en de geluidsinstallatie is niet veel , daar gaat als k tijd heb iets anders inkomen
Maar verder?...niets.
Tot nu toe , heeeeel tevreden.
6 mnd
- 30.000 km
vandaag mn 1e beurt gehad. 30000km dus n kleine beurt . Bij de afspraak werd me verteld dat het rond de 200€ zou gaan kosten.
Vanmiddag uitleg : u heeft de nieuwe motor en die krijgt andere olie...duurdere vooral. t koste me nu 285€ en dat is wel erg dure olie vind ik. Aan de andere kant , ik krijg wel de gehel dag gratis een leenauto mee , dat koste bij skoda voorheen minimaal 50€.
Ben ik verder tevreden over de auto ?
JA ( volmondig)
wbt andere cijfers , ik rij gemiddeld 1 op 19 en dat met de cc op 110.
Ik ga wel eens mn boekje te buiten om 130-140 te rijden en zie de brandstof meter dan toch wel sneller naar links gaan , dat betekend 1 op 15.
Verder kan ik er wel n lang verhaal van maken maar ik zou dan elke keer op t zelfde uitkomen. Uitstekende auto , heerlijke zit , volop ruimte voor mij en zo blij met mn open dak...
Ik kan niets negatiefs bedenken...buiten dat hij dus erg dure olie gebruikt.
de vakantie
- 37.500 km
Na de grote beurt was het meteen de vakantie die er achter aan zat. bijna 4 weken richting Spanje. De heen reis zou ongeveer 1850 km zijn ,het is vakantie,geen gejakker dus elke dag rond de 600km. Omdat je niet meer dan 600km pd maak ga je relax de weg op,110km p/u is hard zat. Gewoon om de 1,5 uur ff stoppen voor n bakkie en of eten. Heerlijk !!!
Het zal jullie niet verbazen dat we elke keer dan ook uitgerust op n lokatie aankwamen, dat komt natuurlijk ook door de zit in de auto. Tot de Pyreneeën weinig hoogte verschillen gehad die t verbruik konden beinvloeden. Wij zijn via Parijs - Toulouse - Zaragoza - Valencia gegaan.
Een snelweg waar je een stuk minder tolwegen hebt en dus goedkoper door Frankrijk rijd. In de bergen natuurlijk geen problemen gehad met stijgingspercentages , de motor is daar sterk genoeg voor en zo zwaar beladen was de auto nu ook weer niet. Wel n mooie route.!!
Ook in Spanje bijna geen tolwegen behalve rond de costa's.
Het mag duidelijk zijn dat een open dak heerlijk is met 30 gr. Nadeel is toch wel de windgeluiden als die wind net verkeerd staat. Verder niets dan heerlijk. Vanaf de bestemming hebben we voordat het noodweer uitbrak de nodige binnendoor wegen al dan niet met asfalt,gruis enz afgelegd en ook hier geen problemen, het is heerlijk om in n suv te rijden op dit soort wegen...je overzicht is toch wel belangrijk en je zit nu eenmaal n stuk hoger.
Fijn de vele aansluitingen voor je mobi enz...ik tel er 3. Je dashboord kastje als koelkastje gebruiken is best handig in Spanje,airco aan en je hebt koele drankjes. Wij zijn maar met ons 2tjes dus ruimte zat, ook n gezin met 2 kids zouden hier volop van kunnen genieten wat ruimte betreft.
Op de terugweg natuurlijk ook geen problemen gehad.
We hebben 5300km gereden en kwam uit op n gemiddelde van 5.6 op de 100. Niet slecht toch? Heb heus wel eens gejakkerd , veel binnendoor wegen , bergen dus ik ben zeer tevreden over het gemiddelde.
Ik ben nu onderweg naar de 40 duizend en dat gaat me toch wel wat te snel...ik had geschat rond de 50 op jaarbasis te rijden maar dat gaat t niet worden en is dat jammer? nee joh , je hebt een auto om mee te rijden en als hij dan ook nog plezierig is...
jaar oud
- 56.000 km
ik realiseerde me pas dat ik de tucson alweer n jaar heb. 56000 km gereden.
nog iets te vroeg voor n grote beurt dus dat komt nog.
heb ik verder iets te klagen? tis geen klagen maar t harde plastic overal stoort me enigzins en de krassen op deurpaneel zijn al talrijk...
tis een grote hoge bak en met al die stormen vd afgelopen tijd heeft hij t prima gedaan , tuurlijk wel wat last van zijwind maar wie niet? Ik slingerde iig niet tussen de strepen door , natuurlijk loopt het verbruik wel snel op , net als dat je 120-130 gaat rijden.
ik rij normaal 110 op de cruise met n verbruik van 1 op 19/20. In de winter is het 1 op 17/18 en ga ik harder rijden ( niet harder dan 130) dan is het al snel 1 op 14/15. Tijdwinst op mijn ritje is dan 7 minuten en n veel duurder verbruik. Dus ik blijf lekker relaxt 110 rijden.
ergens eind maart begin april de beurt en dan eens kijken wat t kost en of er iets aan de hand is...t zou mij verbazen.
nog even dit , ik rij nu n jaar suv en hoe snel wen je daaraan? het is alweer zo gewoon...mijn beleving in n vrachtwagen te zitten is helemaal weg. Als ik hem zie staan denk ik , redelijke grote , meer niet ..hoe ervaren andere suv rijders dat?
grote beurt
- 61.000 km
door de cornotoestanden heb ik n stuk minder km gereden en van de week ging de tuc naar de garage voor de grote onderhouds beurt.
Uiteraard niets aan de hand. Ik heb net € 500 betaald, komt ook door de duurdere olie die dit motortje gebruikt icm ad bleu. Er is ook n up-date gegeven aan de motor , ik kan hier niets zinnigs over zeggen omdat ik daar totaal geen verstand van heb maar kreeg iig n papier mee dat t gedaan is en ook voor de garantie.
De stand van de banden is nog prima , ik rij ook niet constant vol gas weg enz enz...k ben een rustige rijder en dat bespaart op deze manier toch wel zijn geld ook wat t gemiddelde betreft. Ik rij toch wel 1 op 18-19.
Goedkoper gaat niet of ik zou vd snelweg gehaald worden omdat stoffel sneller zou lopen dan ik rij.
Ik heb vd garage een leenauto gekregen die op benzine ging en daar werd ik niet blij van..dat ging van 1 op 13 met dure benzine.
Voor mij dus nooit een benzine meer...
Ik heb verder totaal geen klachten over t rijden e.d van deze auto. Ik ben er echt super tevreden mee.
Ik moet wel zeggen dat ik momenteel mn twijfel heb over de lak kwaliteit maar t zou eerlijker zijn als ik dat over n langere periode gaat bekijken.
het is geen micalak oid maar een gewone zwarte kleur wat ik nog steeds betreur , t had van mij n mooie witte mogen zijn.
beste lezers , ik kan echt niets verzinnen. Ik ben 1.91 m lang en heb volop ruimte , de zit is prima, de auto rijd prima , de kosten zijn prima...ik ben n happy tucson rijder.
panorama dak/ open dak
- 83.000 km
waren we heerlijk op vakantie in Toscane/italie en wat ik eerder had aangegeven wat een fantastische pre was , is t open/panorama dak.
Door het landschap rijden met je dak open , zon op je bol....heerlijk.
Maar er kwam een klad in , t dak ging al wat moeizamer dicht ,soms ging hij weer open soms moest ik heel lichtjes een vingertje helpen. De boel schoongemaakt maar dat hielp niet. Dus de halve vakantie maar met n dicht dak gereden want ik had geen zin in n regenbui en mn dak niet meer dicht kunnen doen ...
Na de vakantie natuurlijk naar de dealer , verhaal uitgelegd en auto kon ik mooi neerzetten.
Kreeg keurig een andere Tucson mee,alleen op benzine en dat was minder leuk...die dingen rijden gewoon 1 op 12 met dure benzine maar goed...
Uiteraard viel dit onder garantie.
Ze gingen op onderzoek uit en ze moesten zich houden aan n stappenplan en dat ging n tijd duren ook al wisten ze wat het was. Ze begonnen bij stap 1 en mijn probleem lag bij stap 3,dat wisten ze al maar ze moesten t stappenplan volgen...
Ik ben mijn auto 2.5 week kwijt geweest !!!
Tussendoor de tucson benzine ingeruild voor n andere auto, een Kona...volgestopt met opties. Uiteindelijk is er een geheel nieuw mechanisme ingezet en alles weer netjes in elkaar gezet.
Het dak gaat weer prima open/dicht...
bij de afhandeling vroeg ik nog of ik er iets aan kan doen om te voorkomen dat t nog eens gebeurd...
antw: het is een bekende kwaal bij deze lichting daken, je bent niet de 1e en zeker ook niet de laatste.
Kosten : € 2100.....
zoooo , zei ik nog tegen die beste man , in deze tijd is elke € meegenomen maar als Hyundai zo makkelijk dat geld uitgeeft zal het niet lang duren eer ze serieuze problemen gaan krijgen....
Natuurlijk een pluim naar de garage , prima afgehandeld , was garantie en de leenauto's vielen daar natuurlijk ook onder.
Mindere grote pluim naar Hyundai , auto's 2,5 week laten staan terwijl je weet wat t is is niet goed...
ga werk maken van die daken, zet er beter spul in.
90000 beurt
- 92.000 km
1000 km voor mn beurt had ik nieuwe voorbanden laten zetten , net voor de winter dus wel op safe spelen met t natte weer.
Wel in Nederland laten doen want dat scheelde € 70 per band !!! met Belgie. Dat was mooi verdiend. Ik had natuurlijk verder geen klachten voor de beurt maar gaf aan dat ik t rolgeluid toch wel vervelend vond ( eigenlijk iets te luid) Logischer wijze was er niets bijzonders met de auto/motor en betaalde dik € 300 voor de beurt...
Ik vroeg nog ff tussen de regels door of ze commentaar hadden op mijn opmerking? Echt waar: het rolgeluid komt door de banden , deze moeten alle 4 verwisseld worden , kosten € 740 !!!
Euhhhh...meent u dit nu? vroeg ik nog
ja , dat heeft de monteur vastgesteld
euhhh...deze banden zitten er net onder , 1000km
ik zag 1 groot rood hoofd...en ik ben weggelopen
Hier gaat een grote klacht over komen want dit is niet normaal. Achterbanden zijn bijna nog als nieuw en de voorbanden waren nieuw en dan dit durven zeggen geeft een flinke flinke deuk in t vertrouwen dat ik zou moeten hebben. Ik ga een andere Hyundai garage opzoeken voor mn beurten
3 jaar
- 150.000 km
Pas de 150 beurt gehad en alles was oke...
kreeg wel de mededeling dat ik me n banden zou moeten vervangen maar met de vorige 90 gereden dus kan er nog wel n paar mnd mee rijden, ze zien er ook nog goed uit maar mn garage heeft iets met banden denk ik...zie voorgaande
ik ben er verder heel erg tevreden over , prima auto,de hoge zit wat natuurlijk ook wel weer snel went.
Ik heb een gemiddelde van 1 op 19, ik rij op de snelweg 105op de cc...
hoef niet als snelste weg te rijden ( dat verlies ik toch) dus kan er goed mee leven.
enkel de ruiten wissers zijn vervangen...
tis voor een ander misschien vervelend om te lezen dat er verder niets aan de hand is maar voor mij is t een top product.
Ik heb t enkel en alleen niet op de v mossel groep, ze verzieken meer dan wat ons lief is met hun beleid.
Zou er iemand aan mij vragen of Hyundai een betrouwbaar merk is? dan kan ik met volle overgave JA zeggen.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die 150 duizend hebben gereden zonder problemen...
Ik ga ervoor om er nog zeker 2 jaar mee te rijden en dan verloopt iig de garantie...tijd zat nog om te bekijken hoe de autowereld zich voortzet maar voorlopig nog met volle tevredenheid hiermee rijden.
nieuwe banden
- 163.000 km
van de week de vakantie naar spanje waarbij er zeker weer n 4000km worden bijgeschreven.
pas n beurt gehad zonder nieuwe banden,die konden nog wel even mee en vd week nr de bandenboer...enkel 2 nieuwe voorbanden waren nodig,achter was nog prima in orde
en toch al 163000 mee gereden...mn voorbanden zijn wat eerder vervangen maar juist omdat ik n aardige rit naar spanje gaat maken zijn de voorbanden alvast vervangen.
koste me 330 eurotjes...
wat ben ik tevreden over deze auto....
bijna 4 jaar
- 181.000 km
vrijdag de 6e de 180000 km beurt gehad en dit zal waarschijnlijk de meest saaie review zijn maar daar ben ik dan wel weer dankbaar voor...
ik heb nieuwe achterbanden laten monteren en dat was t dan , uiteraard de beurt zelf en alles is duurder geworden maar ik was €912 kwijt waarvan goed 300 voor de achterbanden. Deze hebben t al vanaf t begin volgehouden , de hankooks door Hyundai eronder gezet fabriek af.
Ik kan nog wel melden dat de auto in de winter iets duurder rijdt, rond de 1 op 17, daarbuiten gewoon 1 op 19/20 en eerder gemeld , ik rij gewoon op mn gemak 107 op de cc.
Lezers , ik ben zo ontzettend blij met mn auto , ik vertrouw deze auto ,het is sleutel aanraken en de motor loopt.
Nogmaals de meest saaie want ik kan gewoon verder niets negatiefs melden...
op naar de 5 jaar
- 210.000 km
goed , 210000 en dat is een kleine beurt.
vraagt die man aan me: is er nog iets?
ik wil graag/liever wit licht als koplampen ipv geel licht
ik denk dat t met slecht weer beter zicht geeft maar ik weet niet of t kan enz. maar verder is er niets.
hij zou t doorgeven.
3 uur later een bericht , ik kon de auto ophalen.
kreeg uitleg wat er gedaan is , t normale dus...filters verwisselt , olie en n up date vd navigatie kaart met de woorden. Alles was perfect is orde,ook de accu is nog prima. En we hebben t licht verwisseld.
kosten was in totaal € 362 waarvan € 10 voor de 2 lampjes.
hahahahahhaaa , kom ik thuis en denk , oja...even kijken naar mn lampen.
t zijn ook echt belgen he , niets wit licht maar wel 2 lampjes verwisseld voor 2 die eigenlijk nog uit de kunst waren , ik maak me niet druk om €10 maar pffff.
ik vraag iets en ik vraag niet om mn lampjes voor dezelfde te verwisselen.
DAT is t enige waar ik over kan zeuren , de auto is perfect en de tijd was ook mooi want over n dikke week gaat hij me weer (hopelijk) veilig en wel heen en weer brengen naar zuid spanje wat weer een 6000 km gaat opleveren
gaan we t hebben over slijtage.
euhh, tsja , de stoelbekleding vd bestuurder gaat iets slijten maar dat komt natuurlijk door t in en uitstappen en dat na bijna 5 jaar en vele km.
ik zit echt te verzinnen wat ik kan aandragen maar ik kom tot niets...
heel saai , hebt al eerder verteld maar ik ben er dol gelukkig mee.
t gemiddelde dan vd brandstof. Ik rijd rond de 107 op de cc en op diesel
in de winter is t rond de 1 op 17
in de zomer is t rond de 1 op 19.
ik doe iig rond de 1000 km rijden en dan tanken, dat is tegenwoordig wel n straf maar gelukkig ist hier nog wat betaalbaarder
tot de volgende.
5 jaar
- 238.000 km
een goede week geleden was t 5 jaar geleden dat de auto werd ingeschreven. 238000 km zonder ook maar 1 noemenswaardig probleem. Al deze km met veel plezier gereden. Tijdens deze periode ook rond de 2x p/j een beurt.
In belgie is er een verplichte keuring na 4 jaar. Dus begin febr mijn 2e keuring. Afgekeurd!!! en kreeg een rood document mee waarop stond aangegeven dat de handrem niet goed stond afgesteld. Oke , maar remmen doe ik met t middelste pedaal ipv de handrem. Maar goed, 2weken de tijd om te laten herstellen. Ik meteen naar de dealer want er stond toch n grote beurt te wachten. Datum afgesproken en hoppa.
Vroeg in de ochtend gebracht en om een uur of 2 eens langs gegaan om te kijken hoe t ging. de handrem was nog niet gesteld,auto dus ook nog niet klaar en...we hebben iets gezien. Een elektronische aansturing vd koeling was niet helemaal goed meer,t lekte en er is een nieuwe besteld.
Euh, vertel mij hier eens wat meer over vroeg ik. Er was koelvloeistof weggelopen dus ze gingen op zoek en kwamen hierop uit. Oke, en nu?
dit is een grote kost zei die jongen nog. € 950 wel te verstaan. Zooo, slik. Maar u heeft t over een elektronisch iets? jaaa zegttie en we zitten er ook wel mee want u wagen is 2 dagen uit de garantie.
Ik zeg nog, 1 dag maar tis dus garantie? tsja,maar die 2 dagen. Ik nogmaals. 1 dag en gaan we moeilijk doen over n dag? dan weet ik wel n andere weg hoor ,maar zonder er bij na te denken had ik gewoon n datum gekozen en zou k n dag eerder zijn gekomen dan was er niets aan de hand? nou ja, een discussie dus. Ik begrijp dat mijn auto na deze stand wel wat slijtage gaat krijgen maar elektronisch is iets anders. Voor de rest was de auto in prima staat, gelukkig. De volgende dag kon ik de auto komen halen want de handrem ging langer duren. T was wel degelijk opgelost en ik was bijna € 700 kwijt incl dus extra arbeid voor de handrem dat € 100 koste.
uiteraard werd de auto goedgekeurd.
Ik heb rond de 215000km nieuwe voorbanden laten zetten en dat was mooi op tijd met t slechte weer voor de deur. Banden koste bijna € 300 en dan heb ik de hangkooks eronder die hyundai er ook standaard onder zet.
het onderdeel is nog niet binnen en ik kijk nu om de 3 dagen hoe t met de koeling zit. Ik heb nog geen druppel hoeven bij te voegen, heb wel n jerrycan in de auto klaar staan.
Blijft een feit dat dit een super goed product is en ik gewoon heel blij bent met mn tucson en er hopelijk nog wel wat zomers mee naar t zuiden van europa kan rijden en uiteraard t woon/werk verkeer.
mocht ik meer horen over t onderdeel wat besproken is laat ik t weten.
de garantie
- 250.000 km
de afgelopen 2 weken is het stuk vervangen onder garantie en er was ook nog n up date vd motor vanuit Hyundai zelf waar ik dan helaas wel weer n afspraak moest maken. Maar goed , alles is weer hersteld en op naar de volgende beurt.
Ik kan je nu al vertellen dat ze wat gaan vinden want dit hadden ze graag willen doorberekenen aan mij dus de wraak zal zoet zijn vrees ik.
Nogmaals , de auto is n topproduct maar ik ben niet overtuigd vd kwaliteit vh garagepersoneel maar helaas zit ik te ver van een andere.
Ik heb nog n keus om naar een niet dealer garage te gaan natuurlijk,scheelt ook in de prijs.
Eerst weer 30k km rijden.
beurt in spanje
- 270.000 km
vakantietijd.
de vraag was bij ons thuis , gaan we wel of niet met de tucson naar Galicie/spanje? toch tegen de 270k aan km op de teller en ondanks dat het een top product is zaten we toch wat int ongewisse , nog nooit eerder zoveel km met 1 en dezelfde auto gereden.
Toch maar gedaan en uiteraard hebben wij daar geen sec spijt van gehad.
Ik hou echt niet bij wanneer er een beurt aankomt, dat doet mn boordcomputer wel,wel zo handig. T was dus zo dat ik na 1 dag na aankomst de melding kreeg dat er n beurt zat aan te komen. Jeetje,om nu nog bijna 3 weken elke keer dat bericht te krijgen en ook vele duizende km over de beurt norm te gaan? neee...dus op zoek naar n hyundai garage.
Wat een geluk , ik heb weinig merkgarages gezien maar 2 minuten van mij huis wel n hyundai garage , was waarschijnlijk ook de reden dat daar echt veel hyundai's rijden.
Afspraak gemaak en na 3 dagen kon ik hem neerzetten en t ging om n kleine. Uiteraard niets aan de hand met t bakkie en na 2 uurtjes weer opgehaald. Kosten: € 248,00
was bij mn garage hier in belgie de laatste keer € 350 kwijt
Had ik ook nog de mzzl dat waar wij verbleven een tank station zat die een liter diesel verkocht voor: € 1,26 p/l
Het was de 1e keer dat we daar verbleven dus er was voor ons zat te zien en te ontdekken maar ik ging constant met n grote glimlach tanken.
De tucson heeft er weer bijna 6000km opzitten en heeft gem 1 op 16 gereden waarbij op de snelwegen een constante snelheid van 120km is aangehouden , in spanje was t veel stoppen/berg op en af enz dus over t algemeen ben ik met t gemiddelde tevreden.
Ik kreeg nog wel n dag voor vertrek uit spanje de melding dat mn dimlicht t niet meer deed , ook dat heeft de Hyundai garage voor me gefikst voor € 7.
thuis aangekomen heeft de auto voor zijn goede daden weer een heerlijke opknap beurt gekregen want dat wat goed is voor je moet je goed onderhouden en mn tucson is heel erg goed voor me.
Op naar de 300k aan km die waarschijnlijk rond januari behaald gaan worden.
Wat n topproduct , ik blijf t herhalen.
de laatste rit
- 300.000 km
mijn huidige tucson is 6 jaar oud en heb dus 300000 km weg.
de conclusie over deze auto is gewoon 100% betrouwbaar.
wat een geweldige bak en nee , het is geen race auto maar lekker belangrijk zeg , ik heb er heerlijk relaxt mee gereden en hij deed wat hij moest doen , starten en rijden en dat zonder problemen. Het werd helaas wel tijd om afscheid te nemen. Ik heb al eerder aangegeven dat ik verder niets negatiefs kan zeggen over deze auto.
ik heb het gekocht voor 24500 en kreeg er nog netje 6500 voor terug
18000 over 6 jaar is niet verkeerd vind ik.
Noem mij n premium merk dat t net zo goed of beter doet.
Goed , hij is ingeruild voor n knetter nieuwe tucson shine N line hybride
daar meer over in mijn volgende review.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Hyundai Tucson
