Hyundai Trajet 2.0i GL (2002)

autoreview

Hyundai Trajet

Signalement

UitvoeringTrajet 2.0i GL
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2002
Jaar van aanschaf2002
KM-stand bij aanschaf25 km
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Ruime en comfortabele mpv, complete uitrusting.
Aanschafprijs is zeer concurerend.
Bij accelereren is de motor wel hoorbaar, bij constante snelheden tot ± 150 km/u stil.
De kwaliteit is zondermeer goed, af en toe een rammeltje.
Voorvering is soepel, achter bij geringe belading wat stug, voordeel is wel dat ook bij zware belading de auto niet gaat hangen en strak blijft rijden.
Veel leefruimte en een bijzonder grote bagageruimte (5 zitplaatsen).
De stoelen zitten goed, voor lange personen is de lengte van de stoelen amper voldoende.
Verbruik op lpg is ± 1 op 8
Ik krijg na drie jaar steeds meer waardering voor deze auto, de paar reparaties zijn onder garantie correct uitgevoerd en verder is het een probleemloze altijd functionerende auto.
Sinds de cilinderkop reparatie bij ± 65000 km geen enkel probleem met het rijden op gas

PROBLEMEN

Lekkage airco
Distributie riem vervangen i.v.m. voortijdige slijtage
Cilinderkop reparatie, oorzaak rijden op lpg bij 65000 km
Dit onder garantie
Bij 103000 km wederom cilinderkop defect, schijnt bekend probleem te zijn, een paar weken buiten de garantie periode kosten € 1500,-
Tevens inlaatspruitstuk lek
Krijg toch wat minder vertrouwen in de auto, over 35000 km weer een cilinderkop revisie?

8,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.