Hyundai Trajet 2.0i GL (2000)

autoreview

Hyundai Trajet

Signalement

UitvoeringTrajet 2.0i GL
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2000
Jaar van aanschaf2000
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Voordeel: veel auto, comfortabele zitplaatsen, veel extra"s zoals airconditioning standaard. Relatief lage aanschafkosten.

PROBLEMEN

Ik rijd op gas, of het met de volgende problemen te maken heeft weet ik niet, maar er zijn er vele.

1. Het waarschuwingslampje van de uitlaat brandt constant, 3-4 keer mee naar de dealer geweest, waar geen fout gevonden werd bij doormeten: ’normaal, als je op gas rijdt...’, zie verderop
2. Vlak voor de garantie verviel (2003) moest de vooras worden vervangen (maakte veel lawaai)
3 Vlak na vervallen van de garantie begaf de krukassensor het (auto niet te starten) Dure reparatie, de krukassensor zelf is goedkoop.
4. Tijdens vakantie naar Corsica, twee maanden later, sloeg de motor tijdens het rijden continue uit. Opnieuw een defecte krukassensor en nog een sensor. Gerepareerd, gedeeltelijk garantie
5. 3 maanden later wilde de auto niet meer harder als 100. Nagemeten:’motorisch geen defecten’ De uit 2 delen bestaande katalysator is gesmolten en verstopt de uitlaat. ’Pech, komt weinig voor, kan gebeuren’ Reparatiekosten (alleen vervanging met originele katalysator mogelijk): € 3000,- (ja, geen typefout: drieduizend)
6. Het uitlaatsensorlamppje blijft branden: ’normaal bij gas’, helaas, als ik afgelopen maand een week door Duitsland op benzine rijdt, blijft het branden
7. De auto is nu precies 4 jaar: APK-keuring: roetmeting te hoog, vanmiddag naar de dealer, ik ben benieuwd
8. de oprolveer van de autogordels is slap, blijft vaak hangen en raakt dan tussen het portier (beschadiging!). Bij de APK keuring wordt een autogordel om deze reden afgekeurd. Kosten vervanging nog onbekend
9. De voorruit lekte, inmiddels verholpen
10. De interieurverlichting hapert sinds aanschaf, nog nooit verholpen
11. de rechterportierspeaker blijkt niet aangesloten. Zelf verholpen
12. De lak op de dakrails bladdert spontaan af (erg lelijk)

2,3
  • Betrouwbaarheid
    1
  • Prestaties
    3
  • Comfort
    3
  • Kosten
    2
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens