Ford Mondeo 2.0 TDCi 115pk Futura (2005)

Ford Mondeo 2.0 TDCi 115pk Futura (2005)
Ford Mondeo 2.0 TDCi 115pk Futura (2005)Ford Mondeo 2.0 TDCi 115pk Futura (2005)Ford Mondeo 2.0 TDCi 115pk Futura (2005)Ford Mondeo 2.0 TDCi 115pk Futura (2005)Ford Mondeo 2.0 TDCi 115pk Futura (2005)

UitvoeringMondeo 2.0 TDCi 115pk Futura
Bouwjaar2005

Sinds 27 januari ben ik de eigenaar van een nieuwe Mondeo.
Tot nu toe bevalt dit uitstekend. De auto is zeer compleet uitgerust, inclusief navigatiesysteeem, metallic-lak en lichtmetalen velgen. Het brandstofverbruik voor een toch vrij zware auto ( ruim 1.400 kg.) valt mij erg mee, tot nu toe gemiddeld 5,7 liter per 100 km. Met name de zesde versnelling zal hieraan bijdragen.
Wat mij in positieve zin opvalt is het comfortabele rijgedrag van deze Ford. Een wereld van verschil met mijn vorige auto. Verder is de auto gelukkig vrij van rammeltjes en andere irritante kraakjes.
Er zijn momenteel nog geen problemen of tegenvallers te melden, hopenlijk blijft dit ook zo.

Geen