Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100pk Titanium (2017)

autoreview

Ford Fiesta Titanium
Ford Fiesta TitaniumFord Fiesta TitaniumFord Fiesta TitaniumFord Fiesta TitaniumFord Fiesta TitaniumFord Fiesta TitaniumFord Fiesta TitaniumFord Fiesta TitaniumFord Fiesta ST-LineFord Fiesta ST-LineFord Fiesta ST-LineFord Fiesta ST-LineFord Fiesta ST-LineFord Fiesta ST-LineFord Fiesta ST-LineFord Fiesta ST-LineFord Fiesta ST-LineFord FiestaFord Fiesta TitaniumFord Fiesta TitaniumFord Fiesta TitaniumFord FiestaFord FiestaFord FiestaFord FiestaFord Fiesta ST-LineFord Fiesta ST-LineFord Fiesta

Signalement

UitvoeringFiesta 1.0 EcoBoost 100pk Titanium
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2017
Jaar van aanschaf2018
KM-stand bij aanschaf27.000 km
KM-stand laatst29.500 km
Lezerswaardering: 19%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Niets dan problemen

  • 29.000 km

Auto gekocht bij carnext december 2018

Problemen met touchscreen

  • 29.010 km

Vanaf begin problemen met touchscreen, verspringt automatisch, terug naar Ford dealer, software update onder garantie. Na week zelfde probleem, weer software aanpassing, na twee weken zelfde probleem. Toegezegd dat touchscreen vervangen zou worden, na 2 weken gebeld of touchscreen al binnen was, toe werd medegedeeld dat scherm niet vervangen zou worden. Op dit moment problemen met touchscreen, borden herkenning, achteruitrijcamera en spiegels gaan niet meer dicht. Volgende week weer terug naar dealer. Inmiddels 4 maanden verder. Nog even afwachten wat volgende week brengt anders maar eens naar Ford Nederland.

Vierde keer terug

  • 29.050 km

Auto voor vierde keer terug, Ford dealer heeft Ford Keulen bij het probleem betrokken. Software update uitgevoerd zo nu alles opgelost zijn. Rij de poort uit bij de dealer weer zelfde probleem. Zou morgen teruggebeld worden nadat Ford dealer weer contact zou hebben gehad met Ford Keulen, ziet er naar uit 5de keer terug.

5de keer terug

  • 29.050 km

Vijfde keer terug, sync module vervangen, na 1 dag probleem weer terug. Weer kontakt met Ford Keulen, deze zijn er meer bezig. Kontakt gehad met Ford Nederland, het blijkt dat je
hier van ook niet te veel kan verwachten.

6de keer terug

  • 29.100 km

Terugkoppeling van Ford dealer, 20-5-2019 terug naar garage om weer een module te vervangen. Kijken wat dit brengt

7de keer terug

  • 29.500 km

Voor de 6de keer terug geweest, module vervangen maar kregen het niet werkend. Oude module teruggezet, weer in afwachting hoe verder. Om moedeloos van te werden. Gevraagd wat de auto opbrengt als ze hem nu terugnemen, komt erop neer dat we 2900 euro moeten laten vallen in 5 maanden? Schandalig

4,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (9)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.