Daihatsu Cuore STi-12V (1999)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | Cuore STi-12V |
|---|---|
| Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
| Bouwjaar | 1999 |
| Jaar van aanschaf | 2004 |
| KM-stand bij aanschaf | 22.000 km |
| KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Wat mij erg bevalt is zijn uiterlijk. Het is een eigenwijs en grappig ogend karretje. De zitpositie is goed voor deze klasse auto. De motor loopt erg soepel en heeft voldoende vermogen in huis. Onlangs nog op vakantie geweest in Duitsland. Zelfs hellingen van 12% met drie personen aan boord neemt deze kleine jongen zonder problemen of een krimp te geven.
Momenteel i.v.m. relatie reeds een jaar lang om het andere weekend 400km gereden zonder problemen. Bij rustig gebruik waarden van 1:20 haalbaar.
Update:
74.000km; uitlaat vervangen.
Update:
97.000km; Na verhuizing vanuit de randstad naar Leeuwarden, wordt de Cuore nu bij een dealer in Leeuwarden onderhouden. Grote beurt + ditributieriem, geen bijzonderheden of mankementen. De Cuore wordt nu gebruikt voor woon-werk verkeer 70km p/dag. Gezien de benzineprijzen blijf ik lekker zo doorrijden, terwijl de collega’s steen en been klagen.
PROBLEMEN
Echt waar, nog helemaal niks.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook

Daihatsu Cuore XTi-12V (1999)

Dit is waarom mysterieuze auto’s met blauwe lampen andere auto's aan de kant duwen

Nu zijn ze duurder maar Wiborg kon nog voor relatief weinig een Mazda MX-5 als eerste auto kopen

De ooit zo normale Opel Ascona en Ford Taunus zijn 50 jaar later net zo speciaal als Manta en Capri
