Citroën C5 Break 2.0 16V Exclusive (2003)

autoreview

Citroen C5 Break
Citroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 - interieurCitroen C5 - interieurCitroen C5 - interieur

Signalement

UitvoeringC5 Break 2.0 16V Exclusive
Versnellingen4, Automaat
Bouwjaar2003
Jaar van aanschaf2003
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Na 3 x BX en 3 x Xantia nu eindelijk de felbegeerde C5. En dan een exclusive 2.0 met automaat en gasonderbouwtank. Een fantastische kar. De xantia"s liepen waardeloos op gas, veel problemen gehad dus ik hield mijn hart vast. Gelukkig tot nu toe geen enkel probleem. Niet eens naar de garage geweest om een schroefje vast te zetten of een rammeltje weg te sleutelen. GSM ingebouwd, de gsm kabel ligt er al vanaf de dakantenne en met een koppelsnoertje een fluitje van een cent. Navigatie ingebouwd en geleerd dat de antenne niet achter de voorruit kan vanwege een metaalfilm in de ruit. Na veel zoeken dan maar achter de rugleuning van de achterbank tegen de kant aan. Werkt nu prima. Kortom DIK TEVREDEN alleen is deze C5 niet zo snel als mijn oude xantia 2.0 Dat nemen we maar op de koop toe. Overigens ben ik stukken rustiger gaan rijden. Scheelt heel wat boetes. Nog een leuk iets is dat de onderhoudsbeurten na 30.000 km moeten. Dat was wel eens anders.

PROBLEMEN

Geen enkel probleem.

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.