Chrysler Voyager 2.4i 16V SE (1998)

Chrysler Voyager 2.4i 16V SE (1998)

UitvoeringVoyager 2.4i 16V SE
Bouwjaar1998
Jaar van aanschaf2002

Een enorme hoeveelheid ruimte en veelzijdigheid; 7 zitplaatsen, of in ons gezin 5 zitplaatsen en overdadige kofferrruimte in een volledige verpakking.

Hoewel de 2.4 motor 4-cylinder (zeker omdat hij op voor ons op LPG loopt) weinig indruk maakt bij inhaal-acties is het 1:10 verbruik acceptabel. Ook de kwaliteit van het interieur is op zijn best suspect, onderdelen als CD-la en andere plastic delen hebben zich na 5 jaar reeds gewonnen gegeven, maar de auto als geheel is na een kwart miljoen kilometers nog steeds in goede conditie. Het interieur is meerzijdig configureerbaar en afdoende ruim voor een weekendtrip van 7 personen.

Ik verwacht dat de wagen na een cylinderkop-revisie zeker de 4 ton haalt, en hoewel de maandelijkse kosten met 100 Euro wegenbelasting en 70 euro verzekering zeker niet te verwaarlozen zijn, is deze auto op LPG G3 absoluut een leefbaar alternatief voor families die iets meer ruimte en luxe op prijs stellen.

Plastic onderdelen fragiel, niet erg zuinig op benzine.