Chrysler Neon 2.0i 16V SE (2000)

Chrysler Neon 2.0i 16V SE (2000)

UitvoeringNeon 2.0i 16V SE
Bouwjaar2000
Jaar van aanschaf2007

Chrysler Neon

hallo beste mensen,

ik sinds vorig jaar maart 2007

Chrysler Neon

hallo beste mensen,

ja ik heb de auto sinds maart 2007 gekocht bij de orginale dealer American Cars te Schinnen (limburg) maar wil hem nu verkopen omdat wij een tweede kindje hebben gekregen we willen nu station/mpv aanschaffen ivm de ruimte die wij nodig hebben.

de auto rijdt echt super en ziet als nw uit van binnen buiten
acc 16inch velgen, airco, spioler, org carkit nokia, gemonteerd op een org chryslercosoles, vanaf de B-stijl ramen laten kooten, enzv enzv vele opties echt dus een hele mooie auto.

de vrpr is 5750,- dus als je interse heb mail me dan eheuperman@wanadoo.nl of GSM 06 22824179