
Jeep Avenger 1.2 e-Hybrid Summit (2025)
-> Zie ook 'Mijn Auto' op het forum: https://www.autoweek.nl/forum/threads/roadracer-jeep-avenger-mr-mustard-op-roadtrip-in-frankrijk-en-spanje.12216/ Ondanks...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

| Aangemeld sinds | 28 juni 2021 |
|---|---|
| Op forum sinds | 28 juni 2021 |
| Aantal reacties op forum | 2.877 |
| Aantal reacties op artikelen | 272 |
-> Zie ook 'Mijn Auto' op het forum: https://www.autoweek.nl/forum/threads/roadracer-jeep-avenger-mr-mustard-op-roadtrip-in-frankrijk-en-spanje.12216/ Ondanks...
Deze review is van een auto die ik al een tijd geleden had. De aankoop ervan kwam doordat...
Op het moment dat de auto bijna weer moet worden ingeleverd omdat de lease afloopt, vind je...
In de jaren dat ik deze CT200h heb gereden heb ik er veel plezier aan beleefd. De auto heeft...
-> Zie ook 'Mijn Auto' op het forum: https://www.autoweek.nl/forum/threads/roadracer-jeep-avenger-mr-mustard-op-roadtrip-in-frankrijk-en-spanje.12216/ Voor...
Je hebt gelijk - volgens een (weliswaar Amerikaanse) instructieboekje van Hyundai is het niet toegestaan...(4 juni 2026)
Mooie review! Goed dat de auto bevalt. Inderdaad geen dertien in een dozijn! En dat maakt het des te...(28 mei 2026)
Met de sluiting van de achterklep pakken ze inderdaad een kleine 'nag' aan... maar om het apart te vermelden...?...(13 mei 2026)
We halen de gegevens van een automodel uit een database van RDW en die heeft soms moeite met varianten...(11 mei 2026)
Reactie op off-topic: Het forum heeft op het moment helaas technische issues waaraan wordt gewerkt....(29 april 2026)
Er zijn ook werkgevers die een km vergoeding voor de fiets betalen, ook woon-werkverkeer ;-)(21 april 2026)
Het is een wisselwerking. Wat betreft fatbikes (met name die ook zonder trappen werken en te snel gaan):...(9 april 2026)
Tip voor de vingerafdrukken (of liever gezegd tegen): microvezeldoekje met een fijne structuur of een...(1 april 2026)
[quote]De comfort-range haalt ruim 400km WLTP[/quote] Als je kijkt naar gebruikerservaringen haalt de...(31 maart 2026)
Ik heb er begin jaren '00 een gehad, groen en automaat. Fijne en vooral comfortabele auto, behalve beurtjes...(26 maart 2026)
^^ Of ik moet erg met de jaartallen in de war zijn maar FH lijkt mij toch tweede helft 1992 te zijn....(6 maart 2026)
^^ ook in 1994 of eerder? Mijn ouders kochten begin '92 een nieuwe Fiat Panda in dat donkerblauwe...(6 maart 2026)
heel leuk ding, maar 9k??Moet import zijn, ik had dezelfde (in die kleur ook), en had hier de naam Skyline...(6 maart 2026)
Mijn oogst van gisteren... (2 juni 2026)
die jag had ik in februari ook gezienIk had al het idee dat deze me bekend voorkwam.(27 mei 2026)
Het lijkt wel Jaguar-dag te zijn geweest voor me, gisteren. Deze auto's zorgden ervoor dat ik even...(27 mei 2026)
Speciaal voor @Klassiekerrijder: Uno: en Dos: Het was een lange dag gisteren, dus lekker lui vanuit...(27 mei 2026)
Zo'n Huracan Sterrato is een pak zeldzamer:Heeft deze nu flash/knipperlichten op de neus zitten?...(26 mei 2026)
Mooi om al deze spots te zien! Wie bij Skoda Felicia aan een wat alledaagse vijfdeurs hatchback denkt:...(26 mei 2026)
Bij deze dus namens mijn vrouw, een erg mooie Simca 1500 uit 1965 en een niet minder mooie Volvo Amazon...(23 mei 2026)