Volkswagen Polo 1.4 TSI GTI - Op de Rollenbank
'Nergens aankomen'
Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Er zijn Volkswagen-bezitters die koude rillingen krijgen door de combinatie TSI en DSG. Die motor en de versnellingsbak kunnen namelijk garant staan voor dure reparaties. Vandaag de dag kan al die innovatieve en ingewikkelde techniek echter ook gewoon goed werken, zoals in het geval van de Polo GTI van Hidde Hes.
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Signalement
Merk | Volkswagen |
---|---|
Model | Polo 1.4 TSI GTI |
Carrosserie | 3-deurs, hatchback |
Transmissie | 7 versnellingen, automaat met dubbele koppeling |
Aandrijving | voorwielaandrijving |
Prijs | € 26.090 |
Specificaties
Brandstof | benzine |
Motor | 4-cil. in lijn |
Cilinderinhoud | 1.390 cc |
Maximaal vermogen | 132 kW / 180 pk bij 6.200 tpm |
Maximaal koppel | 250 Nm bij 2.000 tpm |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Lengte / breedte / hoogte | 3.976 mm / 1.682 mm / 1.452 mm |
Wielbasis | 2.468 mm |
Massa leeg | 1.169 kg |
Laadvermogen | 511 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 1.200 kg / 630 kg |
Banden | 215/40R17Prijzen |
Topsnelheid | 229 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,9 s |
Brandstofverbruik | 5,9 l/100km |
CO2-uitstoot | 139 g/km |
PRIVATE LEASE Volkswagen Polo
