AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
PSA pakt door
Ontwikkel(ing)en bij Opel
De angst bij het Opel-personeel dat hun fabriek niet veel meer zou worden dan een assemblagehal waar Peugeots en Citroëns voorzien van Opel-logo's van de band lopen, lijkt ongegrond. De Duitsers blijven hun eigen modellen ontwikkelen, het ontwikkelingscentrum in Rüsselsheim blijft open. Grote vraag is alleen: door wie?
Verder lezen?
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Het volledige artikel is gratis te downloaden. Het artikel
wordt aangeboden in
PDF
formaat.
Download
Lees ook
Achtergrond
Hoe Irmscher met een Omega-neus het leven van de Opel Manta wilde rekken
Achtergrond
Te snelle elektrificatie grootste boosdoener problemen EV's en PHEV's, maar ook ADAS speelt rol
Achtergrond
Gebruikte Mercedes-Benz A-klasse zonder AMG-pakket significant goedkoper
Achtergrond
Er moet universele State of Health-test accu’s gebruikte EV komen want elk merk doet 't anders
Achtergrond