en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Begin september werd de N-Box door Honda op de snijtafel gelegd. De tijdens de Tokyo Motor Show daadwerkelijk gepresenteerde kei-car is er natuurlijk weer als reguliere N-Box én als stoerder aangeklede N-Box Custom. Beide smaken zijn nu door Honda's huistuner Mugen aangepakt.
Mugen levert bodykits waarmee zowel de N-Box als de N-Box Custom worden omgetoverd in kleine straatracers. Extra ledjes, lipjes een achterspoiler en stoere wielen, het zit er allemaal op of aan. Aan de achterzijde nemen we zelfs een minuscule diffuser waar! Op technisch vlak stelt Mugen alleen speciale olie (0W20) en een oliefilter ter beschikking.
Verantwoordelijk voor de aandrijvingn is alle gevallen een 660 cc grote driecilinder, een blokje dat niet meer dan 64 pk mag leveren om aan de kei-wetgeving te voldoen. Schakelen gaat traploos door middel van een CVT-transmissie, een bak die alle vier de wielen óf alleen de voorste exemplaren aandrijft.
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.