Volvo XC90 T8 Recharge AWD Inscription (2020)

autoreview

Volvo XC90
Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90

Signalement

UitvoeringXC90 T8 Recharge AWD Inscription
Versnellingen8, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2020
Jaar van aanschaf2021
KM-stand bij aanschaf70.500 km
KM-stand laatst74.500 km
Lezerswaardering: 43%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Defecte lithium accu en regelunit

  • 74.500 km

December 2021, mijn XC 90 T5 ingeruild voor een xc 90 T8 van slechts een jaar oud met 70000 km op de teller, kenteken J-310-SH.
Na drie maanden begaf de lithium accu en de regelunit het, dit heeft in totaal 10 weken geduurd dat we zonder onze T8 zaten en dat er naar hartelust aan werd gesleuteld. Het vertrouwen in dit exemplaar was inmiddels onder het nulpunt gedaald zodat we besloten hebben om van deze T8 afscheid te nemen en te kiezen voor een even oud exemplaar met minder kilometers. Dat werd dus een stevige bijbetaling, want in die drie maanden waren nieuwe auto's twee keer in prijs verhoogd, bij elkaar 7%. Oftewel de andere te leveren T8 was een behoorlijk stuk duurder en de in te leveren T8 werd tegen verkoopprijs ingenomen, dit alles onder Volvo Selekt garantie. Dat de prijs ook hier met 7% moest worden opgeplust werd simpel weggewuifd voor de klant.
Wat schetst onze verbazing de auto wordt inmiddels weer aangeboden en wel met een prijsverhoging van 7%. Het is ongekend dat ze bij Volvo Nederland en Henk Scholten hun voordeel willen doen over de ellende van hun klanten die ze tien weken aan het lijntje hebben gehouden. Weinig professioneel in ieder geval om te verdienen aan de ellende van klanten.

4,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (6)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.