Volvo V70 D5 Edition II (2005) #2
autoreview
Signalement
Uitvoering | V70 D5 Edition II |
---|---|
Versnellingen | 5, Sequentiële Automaat |
Bouwjaar | 2005 |
Jaar van aanschaf | 2012 |
KM-stand bij aanschaf | 262.000 km |
KM-stand laatst | 378.000 km |
betrouw baarheid
- 378.000 km
Deze Volvo heb ik nu sinds 2012 sindsdien dus 116000 mee gereden. Het betreft een geshipte versie met 225 pk en 440nm.
Maar of mijn volgende een Volvo word weet ik niet. Na 2012 is een update van de navi niet meer mogelijk geld ook voor mensen die hem in 2010 nieuw hebben gekocht. Alles wat aan de auto moet gebeuren gaat via de computer. Zelfs een deurschakelaar kan niet meer zonder deprogrammeren en programmeren. De auto is in princiep zorgeloos . Het enige wat vervangen is de startmotor. De rest alleen banden en remmen.
Gebruik cijfers door het opvoeren zijn zeer gunstig. Woon werk is 5,7 per 100 een normaal gebruik en op langere stukken 5.1 niet ongebruikelijk. Maar omdat mijn lichamelijke onderstel niet zo bijzonder meer is zoek ik een hogere instap. De Xc 60 vind ik te duur, De 90 te groot en te zwaar. Audi is net als een Aple computer veel marketing goed maar duur. Volkswagen Touareg zwaar en groot verbruik. Porsche cayenne te duur in onderhoud. Mitsubitie te popperig Bmw is voor dikke nekken. Mercedes te zwaar. Lexus Rx 450 lijkt me een oplossing. Krijg op een gebruikte 2 jaar garantie op alles. Moet wel een 450 hybride versie na 2010 zijn, oude dashboard vind ik niet mooi.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.