Volkswagen Touran 1.9 TDI 105pk Trendline (2004)

Volkswagen Touran
Volkswagen TouranVolkswagen TouranVolkswagen TouranVolkswagen TouranVolkswagen TouranVolkswagen TouranVolkswagen TouranVolkswagen Touran - interieurVolkswagen Touran - interieurVolkswagen Touran - interieurVolkswagen Touran - interieur

UitvoeringTouran 1.9 TDI 105pk Trendline
Bouwjaar2004
Jaar van aanschaf2004

Ik heb deze Touran 1.9 TDI als leaseauto. Ik ben zeer te spreken over de rij-eigenschappen van deze Touran. De 1.9 TDI is ruim voldoende om goed met de huidige verkeersomstandigheden mee te komen. De Touran trekt vooral goed in zijn 6 van 80-120 km/h.
Helaas ben ik niet overal even tevreden over. Het interieur is opzich netjes verzorgd, maar is helaas niet rammel vrij. Ook heb ik zeer veel problemen gehad met deze auto. Daarom moet ik helaas de Touran vroegtijdig inleveren, vanwege zijn vele mankementen, die niet meer goed te krijgen zijn. Daarom heb ik nu een Grand Scénic besteld. Ik vind het zeer jammer dat de Touran weg gaat, want het was een zeer goede reisauto.
Ik betreur het wel dat een auto van 32 mille zoveel mankementen vertoont, ondanks zijn prijs/ leeftijd/ kilometerstand.

- Vliegwiel (bij 0 km)
- Climate Control, nooit goed kunnen krijgen (wordt soms 29 graden in de auto, en de ramen beslaan volledig, al 20 keer naar garage geweest, alles vernieuwd, maar geen resultaat)
- Storing electrisch circuit (verlichting etc. functioneerde niet meer)
- De koffer bak sloot niet meer, en opende zichzelf tijdens het rijden.
- Achterruit vervangen, verwarming deed het niet meer
- Vocht in achterlichten, beide zijn vervangen
- Moterkap opnieuw gespoten in zwart, vanwege kleurveschil
- Boordcomputer defect, ook geheel vervangen
- Koppelingplaat al zeer snel vervangen

Ook nog wat andere dingetjes, maar dat is allemaal te veel om op te noemen (!)

3,0