Volkswagen Jetta 1.4 TSI Hybrid Highline (2013)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Jetta 1.4 TSI Hybrid Highline |
---|---|
Versnellingen | 7, Sequentiële Automaat |
Bouwjaar | 2013 |
Jaar van aanschaf | 2013 |
KM-stand bij aanschaf | 51 km |
KM-stand laatst | 63.000 km |
Turbo Vervangen na 63K
- 63.000 km
Helaas liet mijn Jetta Hybrid me in frankrijk in de steek, EPC lampje ging branden en vermoegen viel weg, na stoppen motor uit (sleutel van Contact) en daarna weer starten gaat lampje weer uit en geeft de auto weer het gewende vermogen, dit gebeurde echter met steeds regelmatigere intervallen.
Dus is overleg met Volkswagen (service) na lang aandringen, lang verhaal kort na3 dagen afgesleept, en met huur auto naar huis, verhaal bij garage zit een nieuwe turbo in.
Lease dus geen centje pijn maar 63K is dat tegenwoordig normaal?
Heerlijke Auto
- 63.000 km
De Jetta Hybrid, is een heerlijke auto om in te rijden, de auto is lekker soepel, erg vlot en heeft hele dynamisch rijeigenschappen, alleen door het gewicht heeft de auto wel de neiging om flink onderstuur te vertonen, maar zolang de elektronica is ingeschakeld dan wordt dit netjes in goede banen geleidt.
Het interieur is comfortabel en er is voldoende beenruimte en zelfs met 5 personen kun je er comfortabel mee reizen.
Bagage ruimte is er voldoende, maar ga je langere tijd op reis en neem je veel spullen me dan loop je wel tegen beperkingen aan door de Batterij unit, maar tot nu toe kan ik met een gezin van 3 personen er goed mee uit de voeten.
Ik rij vooral Autoweg, cruise control op max. snelheid en rollen maar, af en toe inhalen en een korte sprint, maar geen gekkigheid. verbruik ligt rondt de 6.5L/100km.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.