Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI 90pk Businessline (2006)

Volkswagen Golf Plus
Volkswagen Golf PlusVolkswagen Golf PlusVolkswagen Golf PlusVolkswagen Golf PlusVolkswagen Golf PlusVolkswagen Golf PlusVolkswagen Golf PlusVolkswagen Golf PlusVolkswagen Golf Plus - interieurVolkswagen Golf Plus - interieurVolkswagen Golf Plus - interieur

UitvoeringGolf Plus 1.9 TDI 90pk Businessline
Bouwjaar2006

Tot nu toe zeer tevreden!
Het is een comfortabele auto, waarbij je in ieder geval het gevoel hebt dat je wat onder je kont hebt.
Voor kleine mensen kan de voorste passagiersstoel te groot zijn en daardoor minder comfortabel. Behalve dit is de passagiersruimte zeer comfortabel. Met gemak drie volwassenen op de achterbank, ook lange mensen.
Qua uiterlijk vind ik de Golf Plus er nog steeds speels, stoer en degelijk uitzien.
Er is genoeg trekkracht door de turbo en de auto kan vlot meekomen in het verkeer.
Hij schakelt soepel en het dashboard ziet er fraai en overzichtelijk uit. Alle vakjes en opbergruimte maken het verder een complete auto.

Minpunten is dat de twee zijstangen in de voorruit het zicht enigszins kunnen belemmeren, deze hadden wel wat dunner gemogen.
Verder zou het windgeruis een storende factor kunnen zijn en is de auto wat gevoelig voor harde windstoten, hoewel hij doorgaans een solide wegligging heeft, ook in de bochten.
Ik heb tot nu toe 1 keer olie bij moeten vullen. Met een volle tank rijd ik zeker 800 km.
Tenslotte zou ik aanraden een radio/cd speler kiezen met 10 luidsprekers. Bij mijn uitvoering van 6 luidsprekers, zitten ze allemaal voorin en horen passagiers achterin nauwelijks iets.

NB: bouwjaar van de auto = 2005

Geen.