AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI 122pk Highline (2013)
autoreview
3
Signalement
| Uitvoering | Golf Plus 1.4 TSI 122pk Highline |
|---|---|
| Versnellingen | 7, Automaat met dubbele koppeling |
| Bouwjaar | 2013 |
| Jaar van aanschaf | 2018 |
| KM-stand bij aanschaf | 39.000 km |
| KM-stand laatst | 40.000 km |
Weer een lege accu
- 40.000 km
Ik rijdt alleen korte stukjes rond het huis en een paar km naar de volgende plaats.
Dat is blijkbaar funest voor de
accu.
Die laad niet voldoende op en laat mij dan staan.
Ligt niet aan de auto maar aan mij.
8,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook
Autotest

Volkswagen Golf Plus 1.4 16V TSI Highline (2009)
Vergelijkende test

De Kia EV4 bewijst naast de Renault Scenic dat hij een goede EV is, maar niet in alles beter
Autotest

Test: Volkswagen ID3 GTX - Met de wetenschap dat er een GTI komt begrijpen we 'm beter
Achtergrond

Deze topklasse limo's uit de jaren 1950-1980 stijgen nog wel in waarde
Autotest



