Volkswagen Golf 2.0 TDI 170pk GTD (2009)

Volkswagen Golf 2.0 TDI 170pk GTD (2009)

UitvoeringGolf 2.0 TDI 170pk GTD
Bouwjaar2009
Jaar van aanschaf2010

GTD

Wat een auto wat een kracht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nadat ik na 4 jaar GTI een "gewone" Golf 6 TDI 110pk had aangeschaft in Augustus 2009 ivm brandstofkosten vond ik autorijden niet leuk meer maar nu :

Golf GTD 10-04-2010 opgehaald eentje met de kop eraf,
Ik ben elk vrij uurtje aan het sturen wat een auto YES YES
Groeten Dekaaier ik ga weer rijden

PRIVATE LEASE Volkswagen Golf