AutoWeek 15 2021

Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
logo AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische rijden
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Aanmelden nieuwsbrief
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease vergelijker
    • Voorraadauto's
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto kopen
    • Auto verkopen
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • AutoWeek Autoverzekering
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • AutoWeek 15 2021
    Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Magazine
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      RegistrerenInloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
  • Home
  • Reviews
  • Toyota
  • Yaris
5

autoreview

Toyota Yaris 1.0 VVT-i Aspiration (2012) #8

Ruttie85
  • Ruttie858
  • Review
8 augustus 2017 om 22:00
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

UitvoeringYaris 1.0 VVT-i Aspiration
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2012
Jaar van aanschaf2017
KM-stand bij aanschaf73.000 km
KM-stand laatst104.000 km
Gemiddelde lezerswaardering: 94%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Gezinsuitbreiding = Upgrade naar een Yaris

  • 104.000 km
  • 19 december 2020

**104000km**
Door Corona en een baan dichtbij huis waarbij ik regelmatig fiets wordt er nog maar weinig met onze Yaris gereden. Op jaarbasis als deze trend doorzet maar 6-7k kilometers. Dat betekent volgend jaar opnieuw een kleine servicebeurt met oliewissel en wat aanvullende controles bij onze universeel. Af en toe neem ik de auto mee de snelweg op om de motor eens goed warm te laten draaien. Daarom ook E5, met minder gebruik betere brandstof. De voorbije 6 maanden brachten niets bijzonders, opnieuw flink gepoetst zodat hij goed de winter doorkan :) Opbrengst volgens auto inkoper min. 6k euro, wat neerkomt op 70 euro maandelijkse afschrijving. (Dat wordt alleen maar minder) Tel daar 30 euro MRB en 40 euro verzekering bij op en we hebben besloten de auto niet weg te doen. Het is geen bodemloze put die voor de deur staat. Nee we houden hem gewoon, een tweede auto en dan zo’n fijne geeft toch ook veel vrijheid. Met A label ook geen grote vervuiler tenslotte!

**101.000km**
Kleine beurt en APK voor 190 euro... Heel spannend wederom. Een jaar lang zorgeloos rijden dus. Kleine dingen zoals wisserbladen of filters hoeven (nog) niet, die bestel ik zelf online. Maar alles werkt nog steeds prima. Voor sleutelaars is dit een slaapverwekkende kar!
Overgestapt op E5 Ron98 benzine vanwege de slechte verhalen over E10. De auto deed dienst als vakantie auto in Zeeland voor een weekend, prima te doen met kind en een dreumes. Verbruik zelfs 1op19... (Met korte stukken c.a 1 op 16/17. ) De bedoeling is om hier nog lang van te genieten!

**95.000km**
--Car detailing--
De Yaris is klaar voor de winter. Wat houdt dat in?
Winterwielen gemonteerd, en de auto een uitgebreide poetsbeurt gegeven met Collinite 915 wax. Blinkt prachtig op metallic zwart!
Eens kijken hoe lang dit in de winter houdt.
Verder.. tja, iets meer beslagen ramen, en wat vaker het dekje op de voorruit bij vorst. Dat is het spannendste aan deze auto.
Enkel het gebrek aan acceleratie-vermogen is een tekortkoming die soms stoort, maar een teruggreep naar een lage(re) versnelling maakt dat deels goed. Ik gebruik de auto regelmatig voor woon-werk verkeer. Genoteerd verbruik 1 op 17. Gemengde omstandigheden.
Super auto!


**92.000 km **
Grote beurt/APK.
-Deze zijn uitgevoerd bij een kleine universele garage in het nabijgelegen kerkdorp. Bekend via schoonouders. Geen bijzonderheden.
Hiervoor gekozen i.v.m. sluiting van onze oude Toyota dealer die is overgenomen door een grote dealer verderop in de stad.
Leenauto 30 euro per dag is niet goedkoop. Bereikbaarheid lastig in de spits. Een gratis leenfiets plus 15 minuten fietsen waren een beter alternatief.
Fijne universele garage met eigenaar die tevens hoofdmonteur is plus 1 monteur in loondienst. Vrouw doet de administratie. Kleinschaligheid vinden wij prettig.

-De rekening bedroeg 443 euro. Grote beurt plus vervangen van remvloeistof, luchtkanaalbehandeling, apk, luchtfilter, koelvloeistof, plus twee stadslampen/lampen bijgesteld. Duidelijk verhaal.
We waarderen onze Yaris erg goed!

-Geen Toyota pechhulp meer, maar de All Secur pechhulp app gedownload. Alleen betalen als je pech hebt dus. Laatste keer was eind 2009... Bijna tien jaar geleden. Daarom wil ik geen abonnement meer.

-Falken Sincera banden bevallen erg goed! Prima grip op nat en droog bij normaal rijgedrag. Prijs kwaliteitsverhouding zeer netjes.

**90.000 km/set 4 nieuwe zomerbanden**
Het winterseizoen heeft niks spannends voortgebracht. De winterwielen met Yokohama's, deden hun werk prima in de sneeuw en ook met lage temperaturen.
De Yokohama's kocht ik als gebruikte set anderhalf jaar geleden; 175 euro. Allen ruim 6 mm profiel. De Aygo-winterwielen voor 100 euro verkocht dus voor 75 euro een extra set.

De zomerbanden montage (doe ik altijd zelf) bracht WEL wat bijzonders aan het licht; wss is bij de band rechtsvoor het ventiel lek. De band was ZO slap dat ik eerst moest pompen bij het tankstation. Volgende week wordt een nieuwe set Falken Sincera gemonteerd; totaalprijs 250 euro.
Meteen alle vier omdat ze ook behoorlijk wat droogtescheuren hebben, DAAR gaan we geen heel seizoen meer op rijden. De banden zijn ook 7 jaar oud.


”84.000 km onderhoud ”
De kleine 75k beurt bracht geen bijzonderheden aan het licht. De airco is gecheckt/opnieuw gevuld en de achterwisser is voorzien van nieuw rubber.
De rekening bedroeg 210 euro.
De zomerbanden hebben ieder nog zo’n 4 mm profiel.

Toch twijfel ik over vervanging, de zijkanten beginnen iets uit te drogen, plus de banden zijn 6 jaar oud. (Dot 0412).
Wellicht een mooie aanbieding afwachten zoals bij euromaster...

Ook het servicen van de airco staat dit of volgend jaar op de planning, dat kan geen kwaad na 6 jaar. (Leeghalen en opnieuw vullen).

Opnieuw heel erg saai dus! :)

*Update 83.000 km*
Het wordt een saai verhaal.

Highlights?
-De accu. Ik merkte dat hij, vooral na een kort stukje, moeizamer startte. Maw de accucapaciteit nam af. Aangezien die 6 jaar oud was net als de auto, heb ik hem zelf vervangen (gemakkelijk klusje, filmpje op youtube.) a 83 euro met een Bosch S5 accu. Hoger koudstartstroom-vermogen en na vervanging start hij weer prima. Voor de oude kreeg ik nog 7 euro terug bij de ijzerboer.

-Remlicht rechtsachter. Gelukkig had ik zelf nog een reservelampje. Zelf doen is gemakkelijk.

-Binnenkort krijgt de auto een onderhoudsbeurt a 193 euro. Ik verwacht niets spannends. Zo ja, dan meld ik het.

Op vakantie in Kos kregen we als huurauto een Fiat Punto 1.2 4cil mee. Prettige wagen! Rijdt iets sportiever, iets "directer' dan de Yaris.
Ik vind het jammer dat AW dat afdoet als "doods'... Yarissturen is gericht op comfort. Niet iedereen houdt van direct sturen.

Uiterlijk is de Punto mooier, vind ik. Ja, meer afschrijving, maar ook lagere aanschafprijs.
Minpunten tov de Yaris; hoge kofferbak drempel en minder ruimte achterin.. D-riem ipv een ketting.
Spijt? Nee...
Maar als Italië-liefhebber blijf ik voor dit karretje wel een zwak houden...

De Yaris doet het verder prima!

*Update 78.000 km*
Niets bijzonders :) Ondertussen is de BOVAG garantie voorbij maar daar geen gebruik van hoeven maken. De 1.0 liter doet zijn werk kwiek als je niet bang bent een beetje toeren te maken. Anders een prettig rijdende motor, nul olieverbruik, nul problemen.

We zijn er achter dat we een hele goede en fijne auto hebben gekocht, maar met bijna 12 jaar Toyotarijden stel je bepaalde eisen. Deze Yaris stelt in geen enkel opzicht teleur en verbetert zijn voorgangers!
(Hetzelfde hoge kwaliteitsniveau maar dan ruimer en comfortabeler)

Ook de dealer, die we al bijna 20 jaar kennen doet zijn uiterste best.

*Update 75.000 km*
We zijn nu alweer twee maanden verder met onze tweede auto.
De bevindingen? In 1 woord super.. Nu de details...

Eigenlijk koop je voor 9k euro een gebruikte B-segmenter die gewoon heel fijn rijdt, heel betrouwbaar is en ook heel ruim. Dat is in 1 zin de motivatie.

De Aspiration-versie is lekker uitgerust met Climate Control die goed werkt, een achteruitrij-camera en het gehele elektrische pakket.
De 1.0liter 1KR-FE driecilindermotor (van de Aygo bekend) rijdt ook in deze Yaris heel kwiek, komt goed met het verkeer mee en doet 1 liter op 16 km.
De iets rauwere loop t.o.v de hybrideversie neem ik wel voor lief.

Schakelen gaat fijn, de versnellingen leggen prima in, al vind ik de rem wat bijterig.

Versnellen op de snelweg vraagt echter wel een teruggreep naar de 4e versnelling. De schakelindicator had Toyota wat mij betreft achterwege mogen laten.. (je moet bij 60 km/u al naar z'n 5!) Lekker laten toeren tussen 2- en 4.000 kan echt geen kwaad voor dit merk.

Nadelen? Tot nu toe de afwerking... Ik vind met name het kunststof en de bekleding voor verbetering vatbaar. Kunststof krast snel en ook de bekleding vlekt soms... De achterbank heeft wat vlekjes (regenwater e.d) die ik er moeilijk uit krijg.
Maar iedereen zou ik een dergelijke Yaris zonder na te denken aanbevelen!

**Toch weer een Toyota, hoe komt dat?**
We zijn alweer toe aan onze vijfde Toyota, binnen het leven van mij en mijn vrouw...

ikzelf heb een Starlet, Yaris T-Sport gereden en rijd nu Prius.
Mijn vrouw reed een driedeurs Aygo.

Mijn moeder rijdt de Yaris hybride, en heeft ook de 1.0- en 1.3 variant gehad. Allemaal prima wagens!

Uiterlijk volgend jaar wilden we de Aygo gaan inruilen voor iets groters en ook praktischer met ons dochtertje.
Zij ging ook naar een grotere autostoel.
Die auto reden we alweer 4 jaar.
Drie deuren en een minimale kofferbak begonnen toch hun tol te eisen.
Maar het 'lot' diende zich eerder aan door een bezoek aan mijn vaste dealer.

Ik hoor de mensen denken; Alweer een Yaris, lekker spannend.....
Laat ik maar beginnen met de motieven: Want ook ik kijk echt wel naar andere merken.
-Fiat Grande Punto.
Googlewerk leerde mij dat deze auto toch wat kwaaltjes kent, waarin ik mij heb verdiept...
-Suzuki Swift.
Leuke en beter uitziende auto dan deze Yaris, maar toch...
-Honda Jazz,
Kwalitatief ijzersterk.. Echter ligt deze auto prijstechnisch weer hoger, wat ook logisch is, want het is NOG een maat groter dan deze Yaris. Eigenlijk vond mijn vrouw hem voor haar ook net te groot.
-Fiat Panda, goedkoop in aanschaf en redelijk betrouwbaar. Echter, wanneer we de stap gingen maken naar een vijfdeurs gezinsauto, dan maar gewoon iets in het B segment.

Steeds bleef de Yaris 1.0 ook meespelen. Een keer meegekregen als leenauto, wat zeer goed beviel.
Plus goede ervaringen met mijn garage, een Toyota erkend reparateur met kleine showroom.

Laat die nou net de perfecte opvolger voor onze Aygo hebben staan. (Zwart metallic, telefoonbediening, en climate control in de nette Aspiration-versie.)
Tijdens onderhoud aan mijn Prius stak ik bij de verkoopleider mijn licht op.
De proefrit, alleen voor mijn vrouw gedaan, was overtuigend.
We kennen de dealer al bijna 20 jaar dus geen gezeur tijdens garantie etc.. (Met de Aygo zijn we ook voor deurrubbers teruggeweest)
Na wat praten over de inruilprijs was de deal voor deze Yaris beklonken.

Toyota won dus opnieuw de strijd en opnieuw kochten we een auto die we eigenlijk al heel goed kenden.

Waarom?
+ Grootste kofferbak in zijn klasse. De buggy kan zelfs achterin met wielen. Dat lukt bij een Swift of Grande Punto niet.
Daarnaast kent de kofferbak nog een onderlaag, waar bijv. reservelampen, gevarendriehoek etc.. kunnen worden opgeborgen.

+Bekendheid met merk en dealer. Ook de Aygo was motorisch perfect, maar liet het op afwerking en ruimte liggen. Deze Yaris heeft dezelfde motor, met MEER auto en betere afwerking.

+zuinige en betrouwbare 1KR-FE motor. Verwacht geen topprestaties, echter als tweede auto ruim voldoende. Bovendien, als ik de reviews mag geloven, bijna net zo zuinig als de Aygo.
We rijden dus voor drie tientjes extra per maand, een auto met veel meer comfort.

*Het rijden*

-De Yaris rijdt, zoals de pers meldt, vrij standaard.
Dat klopt. Je zult niet snel sportieve of spannende ervaringen eraan beleven.
Echter, wel met veel comfort en souplesse. De driecilinder is kwiek genoeg voor het dagelijkse verkeer en komt voldoende mee. Verwacht geen coureur-prestaties.
Op de snelweg gaat het motorgeluid wel wat overheersen, echter nog steeds prima te doen. Het is lang niet zo dramatisch als in sommige tests wordt voorgespiegeld.
Gewoon prima als je er niet bijzonder veel waarde aan hecht. Bovendien is de 1.3 versie, gebruikt, meteen een klap duurder

-Schakelen gaat heel fijn, maar dat is sowieso mijn ervaring met Toyota's. De koppeling grijpt duidelijk aan en is soepel in te leggen.

-Ook de stoelen bieden voldoende steun en de bediening spreekt voor zich. Makkelijk en logisch.

-De binnenruimte is ruim voldoende, ik kan (1.84m), goed achter mezelf zitten.
De scherpe hoek in de achterportieren maakt instappen gemakkelijk.

-Remmen gaat gedoseerd en ook hierin kan de Yaris goed overtuigen.

Na nu een week, absoluut geen spijt van deze aankoop, maar ik had ook niet anders verwacht.

Het enige wat deze auto tegenzit is zijn imago in Nederland.
De naam 'bejaardis' heeft helaas zijn intrede al gedaan.

Echter, in veel andere landen is het een prima gewaardeerde B-segmenter die in de USA en Afrika zelfs goed als sedan (Echo) wordt verkocht. In Griekenland en ook Italië zie je in de auto ook. vaak genoeg jongere mensen rijden. (Dat is trouwens ook in NL het geval!)
Ik sluit me bij die kopersgroep aan.

Wie wars is van status en merkimago doet hier een donders goede koop aan! (Maar dat wist ik van tevoren.)

4,5
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    3
  • Comfort
    5
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
 
  • Houd me op de hoogte over de Toyota Yaris
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

PRIVATE LEASE Toyota Yaris

INFO
Toyota
Toyota Yaris 1.0 VVT-i Comfort (5D/5H)
€ 299
Stel samen ▸
Auto.nl
Toyota Yaris 1.5 Hybrid Dynamic (5D/CVT)
€ 396
Stel samen ▸
ANWB
Toyota Yaris 1.0 VVT-i Comfort (5D/5H)
€ 269
 
Arval
Toyota Yaris 1.5 Hybrid Active (5D/CVT)
€ 308
 
XLEasy
Toyota Yaris 1.0 VVT-i Comfort (5D/5H)
€ 337
 
Toyota Yaris in de Private Lease Vergelijker

Uitgelicht aanbod

    1.3 VVTi Terra | 5 deurs | Airco | Trekhaak | Radio CD |

    Toyota Yaris 1.3 VVTi Terra | 5 deurs | Airco | Trekhaak | Radio CD |

    • 2008
    • 184.200 km

    € 3.950

    5-drs 1.3 Aspiration Automaat | Airco | trekhaak |

    Toyota Yaris 5-drs 1.3 Aspiration Automaat | Airco | trekhaak |

    • 2012
    • 68.182 km

    € 9.145

    1.3-16V VVT-i Sol | Automaat | Airco

    Toyota Yaris 1.3-16V VVT-i Sol | Automaat | Airco

    • 2001
    • 158.510 km

    € 2.450

Meer Toyota Yaris occasions

Lezersreacties (5)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Toyota Yaris specificaties
  • Toyota Yaris occasions
  • Toyota Yaris video's
Advies en informatie
  • Toyota Yaris tests
  • Toyota Yaris gebruikersreviews
  • Toyota Yaris index
PREMIUM
Nissan Micra - Suzuki Swift - Toyota Yaris

Nissan Micra - Suzuki Swift - Toyota Yaris

Nissan hoopt met een facelift de verkoopcijfers van de Micra op te krikken. Maar niet alleen...

Lees meer
 

Toyota Yaris reviews

  • Review
    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Aspiration (2013)

    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Aspiration...

    2
    • 27 december 2020
  • Review
    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Aspiration (2014)

    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Aspiration...

    17
    • 9 maart 2019
  • Review
    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Comfort (2013)

    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Comfort (2013)

    2
    • 9 oktober 2018
  • Review
    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic (2012)

    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic (2012)

    9
    • 19 september 2018
  • Review
    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic (2012)

    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic (2012)

    • 6 april 2018
  • Review
    Toyota Yaris 1.0 VVT-i Aspiration (2012) #8

    Toyota Yaris 1.0 VVT-i Aspiration (2012)...

    5
    • 8 augustus 2017
  • Review
    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Aspiration (2012)

    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Aspiration...

    10
    • 18 februari 2017
meer reviews
Toyota Yaris - Occasion Aankoopadvies

Toyota Yaris - Occasion Aankoopadvies

113

De Toyota Yaris komen we als eerste Japanner tegen tussen de meestgezochte occasions op autoweek.nl....

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Autonieuws
    Toyota Yaris is de Auto van het Jaar 2021

    Toyota Yaris is de Auto van het Jaar 2021

    103
    • 1 maart 2021
  • PREMIUM
    Op zoek naar: Toyota Yaris - Honda Jazz - Mazda 2

    Op zoek naar: Toyota Yaris - Honda Jazz...

    • 23 februari 2021
  • Review
    Toyota Yaris 1.0 12v VVT-i Access (2009)

    Toyota Yaris 1.0 12v VVT-i Access (2009)

    5
    • 5 februari 2021
  • Autotest
    Test: Toyota Yaris 1.5 Hybrid

    Test: Toyota Yaris 1.5 Hybrid

    44
    • 5 februari 2021
  • Autotest
    Test: Toyota Yaris vs. Toyota Corolla

    Test: Toyota Yaris vs. Toyota Corolla

    35
    • 31 januari 2021
  • PREMIUM
    Toyota Yaris - Oud en Nieuw

    Toyota Yaris - Oud en Nieuw

    • 30 december 2020
  • Review
    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Aspiration (2013)

    Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Aspiration...

    2
    • 27 december 2020
Merk
Merk
  • Autonieuws
    Toyota laat elektrische SUV zien

    Toyota laat elektrische SUV zien

    90
    • 12 april 2021
  • Autonieuws
    Vijf sportieve Toyota's met achterwielaandrijving

    Vijf sportieve Toyota's met achterwielaandrijving

    45
    • 10 april 2021
  • Toyota Land Cruiser - Achteruitkijkspiegel

    Toyota Land Cruiser - Achteruitkijkspiegel

    23
    • 10 april 2021
  • Autonieuws
    Toyota Avensis (2000) - Facelift Friday

    Toyota Avensis (2000) - Facelift Friday

    36
    • 9 april 2021
  • Autonieuws
    BZ mogelijk elektrisch label van Toyota

    BZ mogelijk elektrisch label van Toyota

    71
    • 8 april 2021
  • Autonieuws
    Toyota en Lexus: semi-autonoom met Advance Drive in Japan

    Toyota en Lexus: semi-autonoom met Advance...

    19
    • 8 april 2021
  • Toyota Avensis Wagon 2.2 D4-D – 2007 – 549.354 km - Klokje Rond

    Toyota Avensis Wagon 2.2 D4-D – 2007 –...

    • 5 april 2021

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids
  • Koppel abonnement

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek Lab
  • AutoWeek Autoverzekering
  • Je auto aanmelden
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • Mini
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2021 DPG Media Magazines B.V.

onderdeel van DPG Media Magazines groep