Toyota Proace Long Worker 2.0 D-4D 177pk Professional (2018)

autoreview

Toyota Proace Long Worker 2.0 D-4D 177pk Professional (2018)

Signalement

UitvoeringProace Long Worker 2.0 D-4D 177pk Professional
Versnellingen6, Automaat
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2018
KM-stand bij aanschaf10 km
KM-stand laatst12.300 km
Lezerswaardering: 50%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Oei, toyota onwaardig

  • 12.300 km

De Proace is een superbus. Maar de brandstofmeting is waardeloos, de linkerzijdeur zit er scheef in en de adblue opgave/verbruik klopt van geen kant. Na 40 jaar Toyota moet ik helaas melden dat deze mankementen op de nieuwe Proace voorkomen tot grote ergenis. Rijden en rekenen op de dagteller omdat de tankmeter en afstand(boordpc) zeer onnauwkeurig werkt. Als de auto voorwaarts van een helling gaat springt de meting terug en blijft vervolgens in die stand staan. Na twee keer is je tank leeg volgens Toyota en ga je tanken om vervolgens te zien dat er nog 30 liter in zit. Dealer sloeg alarm, Toyota verving de vlotter en de bijbehorende potmeter maar het probleem is nog steeds daar. Ik denk software maar wie ben ik. Anno 2019 zou dit niet moeten kunnen lijkt mij. De zijdeur is slordig geplaatst en bij inspectie van een soortgenoot, de peugot boxer bleek het daar ook niet echt recht te zitten. Gevolg, lakschade op de deurlijst. In de handleiding staat in het hoofdstuk Adblue van alles, zo om de 20.000km moet er wat in. Wel, na 11.000 km moeste er al wat in want ook die lampjes begonnen te branden. Voor het merk en de reputatie een zeer slechte zaak. Voeg daarbij de uitermate zwakke communicatie toe van de importeur die eigenlijk niets van zich laat horen hierover. Fouten maken we allemaal, er voor uit komen is weer een ander verhaal maar zou een hoop oplossen. Uiteindelijk liep het contact met de dealer ook spaak helaas. Een overspannen baliemedewerker ging als een malle te keer over het probleem terwijl er geen oplossing werd geboden anders dan wat men al had gedaan. Wat ik als klant gefikt zou hebben zijn bewoordingen die niet passen. Einde dealer contact en nu bij een Friese merkdealer een prima relatie.

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (6)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.