Seat Ateca 1.5 TSI FR Business Intense (2021) #2

Seat Ateca 1.5 TSI FR Business Intense (2021)

UitvoeringAteca 1.5 TSI FR Business Intense
Versnellingen7, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2021

Allemaal net niet

Door omstandigheden impulsief voor deze luxe Seat gekozen in de hoop dat het daarom misschien wel een auto zou kunnen zijn die mij zou gaan bevallen. Ik heb de Seat voldoende kans gegeven, zoals een reis naar Wales gemaakt en in 2 weken tijd 2500 km mee gereden, maar nee, hij is gewogen en te licht bevonden. Het nerveuze slipgedrag in zn 1 bij het wegrijden, ook in de ECO stand, het te krappe interieur, het hok van een achterbak dat al vol zit met 1 duffel bag en een sporttas, en het bedroevende verbruik van 1:12 binnen de bebouwde kom, deden mij verder zoeken naar een SUV die mij wél ruimte en een veel lager verbruik zou bieden, en dan stuit je of je dat nou wil of niet op de RAV4. Na diverse proefritten in het land, tevens om de hoogste inruil voor mijn Seat te kunnen krijgen, vond ik de RAV4 bi-tone in het oosten van het land.

PRIVATE LEASE Seat Ateca