Renault Trafic L1H1 T29 Energy dCi 140 Comfort (2014) #9

autoreview

Renault Trafic
Renault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault TraficRenault Trafic

Signalement

UitvoeringTrafic L1H1 T29 Energy dCi 140 Comfort
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2014
Jaar van aanschaf2014
KM-stand bij aanschaf51.000 km
KM-stand laatst51.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

busje wat lekkerder rijdt dan een auto

  • 51.000 km

gekocht als allereerste de Renault Trafic 140 pk bi turbo eind 2014 , dubbele cabine erin laten maken en genieten maar.
De 1600 commonrail diesel met 2 turbo's is dezelfde als in de Mercedes A, B en C klasse en trekt vollop vanaf 1200 omw/min. Op een tank van 80 ltr. rij je altijd tussen de 1000 en 1200 km bij normale rijstijl. De motor is zo stil dat je bij het stoplicht niet eens doorhebt dat hij afslaat en opnieuw weer start bij het intrappen van de koppeling. 100 km / uur is 1800 omw. in de 6e versn. terug schakelen hoeft amper als je wilt versnellen , trekkracht in overvloed. De motor is werkelijk een zaligheid , ook de koppeling en de 6 bak werken haarzuiver , je zou bijna denken dat dit ook van Mercedes is.De vering en wegligging zijn op zeer hoog niveau. De stuurbekrachtiging is elektrisch en is veel fijner dan die ouwe hydraulise meuk, wat staat te piepen en kreunen bij max. wieluitslag en olie loopt te lekken uit de harmonica rubbers. Nee volkomen geluidloos en licht sturen in de stad en met vast middenpunt en zeer stabiel op de rijksweg. Heeft deze bus dan geen nadelen ? Ik heb er een gevonden al vrij snel. De navigatie !! Das er een van Nav Tech ! Echt vreselijk , walgelijk ding. Langzaam , vraagt oeverloos veel onnodige dingen nadat het adres is ingegeven. Stuurt je ondanks instelling snelste route ALTIJD dwars door de stad. Loopt regelmatig vast . Update's kosten 200 euro is ronduit omslachtig erin zetten en je hebt alsnog 2 jr. oude zooi ! En het ergste van alles is nog dat je er geen andere navi in kan zetten omdat het een afwijkende inbouwmaat is. Ik heb het ding al paar kaar helemaal in elkaar willen slaan maar kon me op het laatst nog net beheersen. Ik heb een telefoon- standaard gekocht en gebruik me samsung s7 met MAPS nu als navi. Dat werkt helemaal perfect en is altijd up to date. Het is jammer dat een merk als Renault in zee gaat met Nav Tech troep.

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.