Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)

autoreview

Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)
Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)Renault Scénic 2.0 16V Privilège (2010)

Signalement

UitvoeringScénic 2.0 16V Privilège
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2010
Jaar van aanschaf2019
KM-stand bij aanschaf39.850 km
KM-stand laatst40.350 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Mooie dorstige Scenic

  • 40.350 km

Na 15 jaar gereden te hebben met de Renault Megane ( 3 x, 1998, 2001 en 2001) en in titaal zo"n 220.000 km daarmee te hebben gereden, werd het tijd voor een moderne auto met hoge instap. Ben gaan shoppen bij diverse merken en kwam toch steeds weer uit bij een Modus of Scenic van bouwjaar 2010. werd uiteindelijk een Scenic van 2010, vers ingevoerd en dus een spiksplinternieuw kenteken, mijn nieuwe auto ( een 9 jaar oude occasion met 39.850 km op de teller)), ziet er als nieuw uit rijdt ook zo en heeft dus ook een buren pestend kenteken. Rijdt werkelijk als een speer, heeft een 2 liter motor met CVT automaat en is super stil en comfortabel.
Maar wat is-ie groot en wat heeft hij dorst. Mijn Meganes namen genoegen met 7,5 liter op 100 km, maar deze jongen wil wel ff 11 liter op 100 km. Ok heeft 300 kg meer op zijn rug , maar toch....! Rijdt altijd heel kalm en rustig en zal dus wat meer moeten reserveren voor die extra benzine kosten...! Voor de rest, wat een uitgebreide elektronica...pffff... dat wordt studeren, om alles te leren en onder de knie te krijgen. Een ding vind ik in elk geval uiterst vervelend.....de TomTom staat ALTIJD aan, of ik moet ermee genoegen nemen dat ook de radio cq handfree functie van de telefoon het niet doet. Daar moet ik toch een truc op zien te vinden. Ook het betaald updaten bevalt mij helemaal niet, kost handenvol geld en ik heb een lifetime update bij mijn "losse"TomTom met groot scherm....! Is tot nu toe enige minpunt in de (bediening van) de elektronica. Zal zo nu en dan updaten.

4,0
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    4
  • Kosten
    3
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Gerelateerde forumtopics

Lezersreacties (2)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens