Renault Master L3H2 T35 FWD 2.3 dCi 100 (2013)
autoreview

Signalement
| Uitvoering | Master L3H2 T35 FWD 2.3 dCi 100 |
|---|---|
| Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
| Bouwjaar | 2013 |
| Jaar van aanschaf | 2017 |
| KM-stand bij aanschaf | 68.000 km |
| KM-stand laatst | 75.000 km |
Ervaring 9 maanden
- 75.000 km
Gekocht voor de Paramotor vliegschool. Het vermogen van 100 pk is matig. Zeker als je er dingen mee wilt gaan trekken. Heb de motor gechipped naar 155 pk bij AMT chiptuning. Dit blok is van oorsprong een terug getunede 150 pk variant. dus het blok kon dit makkelijk aan. Nou moet ik zeggen dat ik deze auto nooit volgas rijd en hem altijd op temperatuur laat komen. De auto is met 155 pk de ideale reisgenoot. Wel moet ik zeggen dat ie niet altijd zwaar beladen is. (Paramotors zijn licht). De bus rijd makkelijk met normale autos mee. Het enige probleem is het remmen. Hij remt door zijn gewicht echt trager dan de gemiddelde auto's en hier dient echt rekening meegehouden te worden. Vooral niet busrijders moeten hier voorzichtig mee omgaan. Ook moet bij stormachtig weer de snelheid echt omlaag. Maar dat geld volgens mij bij alle bussen zo. Verbruik ligt rond de 1 op 10. Snelheden van 155 GPS zijn makkelijk haalbaar (Dan 1 op 5 volgens mij) Deze versie past niet in een parkeervakken en kan niet in garages.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook

In 1990 was 200 km/h een magische grens voor diesels en deze haalden het

Bij de BYD Dolphin Active moet je actief laden – Back to Basics

Goedkope occasion uit Duitsland? Dat valt vaak tegen

Omdat bijna iedereen een SUV wil, koop je deze MPV's en stationwagon voor weinig



